Gå til innhold

November: Ultralyd og kjønn


førstepåvei

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd i juni og er fryktelig spent på å få se nurket som befinner seg i magen.. Skal bli godt å (forhåpentligvis) få en bekreftelse på at alt ser bra ut der inne..

 

Vil dere vite hvilket kjønn som venter dersom det et mulig å se på ultralyd, eller foretrekker dere å vente til fødselen? Tror nok vi vil vite, lenge å vente til november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk brev i går med dato til ultralyd i juni vi også. Gleder oss stort. Skal bli godt å se og høre denna lille inni her.

Planen er at vi skal vente til den kommer ut å få vite kjønnet, men det er jo ikke godt å si om nyskjerringheten tar overhånd når men er på UL da.

Uansett, begge kjønn er like velkomne. Og vi gleder oss stort til november.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite =) Helt klart, klarer ikke å vente! Det er uansett spennende når dagen for fødsel kommer, man vet jo ikke hvordan den lille ser ut! Skal på ul. 7. juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vil også vite kjønnet på vår lille. Har to gutter fra før og er så spent om det kan være ei jente nå.... Hvis det er det må jeg jo strikke og kjøpe litt rosa. Ville ikke vite noe to to andre gangene og det synes jeg var fint da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke å vite kjønnet. Har to gutter fra før. For min del hadde det ikke spilt noen rolle å få vite det, men min mann syns det er "halve moroa" med fødselen å avslutte den med å utløse spenningen om det er en gutt eller jente. Og når han tenker sånn, så skal han få det som han vil! Jeg har ikke noe behov for å vite det. Begge kjønn er like velkomne!!! Bare barnet er friskt, og det er jo egentlig det UL skal undersøke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil også vite det! Hvis det synes godt på ul er det litt rart om bare legen skal vite hvilke kjønn barna våre har og ikke vi...

 

Siden vi venter tvillinger blir det vel ganske tett oppfølging etterhvert, så da vil det helt sikkert synes på en av undersøkelsene regner jeg med.

 

Det spiller ingen rolle hvile kjønn de er, og det blir like spennende å få vite det ved en ul som ved fødsel føler vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vil vite. Vi var enige om det også, tror vi begge er for nysgjerrige til å ikke få vite..

 

Har vært på min første ul men da var det for tidlig å se kjønn(uke 12), men neste gang er i juli og da håper jeg vi ser det.

 

Tror det er best å få vite så tidlig som mulig, vi trenger nok lang tid å bli enige om navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...