Kjerringhelvetet <3 Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg må innrømme at jeg ikke helt følger med på uker og dager for tiden, synes tiden bare raser avsted. Jeg kommer sikkert til å dukke opp her inne nå og da enda (og så glemmer jeg meg sikkert -minst- et par ganger). Lykke til videre med dere alle sammen og takk for følget så langt! Kos og klem.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Lykke til videre, håper du får et kjekt 3.tri:)
Aga:-) Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Hehe, mister også oversikten noen ganger, heldigvis er det slik at tiden kan gå litt fort innimellom også. Ses inne på 3. trimester i morgen!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Hvor langt er du på vei? Husker ikke helt når jeg skal over i 3 trimester jeg. Det jeg veit er at jeg har noen uker igjen;-)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 lykke til videre...tar maasevis av uker før jeg følger etter...herregud du kan jo ha født nesten før jeg kommer......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå