Gå til innhold

Kan det være at det er liv laga?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde for en uke siden en moderat bløding som var over på et par timer (kunne bruke truseinnegg). Blodet var friskt og rødt, og på slutten kom det noen blodlevringer. Hadde ikke smerter, bare litt mensmurring.

 

Siden jeg mistet i uke 6 for fire måneder siden, var jeg sikker på at dette gikk galt. Jeg fikk time hos gyn. neste dag, og han kunne med ultralyd se et anlegg, men ingen hjerteaktivitet. Han sa imidlertid at det var litt tidlig (6+3).

 

Jeg fikk ny time om 14 dager, noe som selvfølgelig er helt uutholdelig lang tid å gå i uvisshet. Jeg har de siste dagene opplevd å få sterkere graviditetssymptomer; uggen/kvalm,kaffe smaker ikke godt, veldig trøtt o.l.

 

Mitt spørsmål er som følger: er det noen av dere jenter der ute som har opplevd å ha et dødt anlegg i magen, men likevel opprettholdt eller økt svangerskapssymptomene? Jeg mener å ha lest at ved MA, opphører som regel symptomene.

 

Dette ble litt uryddig, men jeg blir veldig glad for svar, da jeg klamrer meg til håpet om at det er noe levende der inne. Gyn. virket ikke helt overbevist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det er vanlig at legen ikke finner hjertelyden så tidlig. Ellers vet jeg ikke så mye om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at legen ikke ser noe hjerteaktivitet så tidlig, men mange beholder også graviditetssymptomene sine ved en MA. De kan faktisk sitte i flere uker......

 

Men, sjansen for at alt er bra er alikevel mye større enn sjansen for MA så mest sannsynlig er alt bare vel.

 

Skjønner at det er tungt å vente, men dere må bare håpe på det beste.

 

Lykke til !!!

 

Hilsen en som ikke hører til her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...