Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Har vært våken siden kl 5. Våknet av at jeg hadde en fæl drøm: skulle til å føde. Har jo over 9 uker til termin så jeg er absolutt ikke klar for det enda. Tror nok det er derfor nervene er på høykant i dag. Depper og tårene triller. Sønnen min (3 år) er også vrien i dag og det gjør ikke saken noe bedre. Sola skinner og det er egentlig kjempedeilig ute, men her sitter jeg inne foran dataen og vil liksom ingenting. Stakkars mannen min som må slite med to sånne litt vanskelige personer idag. Æsj! Måtte bare få ut litt frustrasjon. Håper ikke noen av dere har det sånn i dag.
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Uff da,kjedelig med en slik start ja,håper det letter da,gjør jo ofte det ;-) Kanksje en god hvil hadde gjordt susen siden du våkna så tidlig.... Visst det kan være en trøst er det overskyet,små kaldt og regnbyer innimellom her,så humøret er litt deretter her oxo,hadde så mange planer ute,men sitter bare å ser ut med et tomt blikk he he Hvor i landet er det fint vær da? Bergen her (så ikke noe sjokkerende værmelding hi hi)
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Kjenner meg igjen, hadde det sånn på onsdag og torsdag, men så snudde alt, så nå er verden herlig igjen c,´´) Det er nok hormonene som spiller oss et puss, fikk først mensen-smerter, og så komm deppinga. Prøv å sove litt på dagen, kanskje det hjelper? Eller sjokolade, pleier å hjelpe på meg. Alt er nok mye bedre i morra =o)
3 skatter ute:) Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 pyton her også. høljeregn. sur. tung i hodet. kvalm. generelt labert. var på fest i går, for første gang på ørten år. drakk selvfølgelig ikke, men er mer fyllesyk enn ever føles det som. ble nok for seint. nei, denne dagen bør fort gå over i historien. gidder ikke lage middag heller i dag tror jeg. godt å få det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå