Gå til innhold

stålull virka jo ikke!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lett her inne, fant jeg ett innlegg hvor det stod at kokende vann med klorin og stålull skulle hjelpe på å få bort bæsj som satt fast.. Men det virka jo ikke? Hva prøver jeg nå da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæsj som satt fast rumpa til babyen?? He he.. :) -da får du prøve etsende plumbo, det skreller nok bort litt hud også, men det gjør ikke noe, babyer har godt gro-kjøtt:)

(Litt dårlig humor her en søndags morgen)

Skrevet

nei ungen min er så tjukk, men det er jo bare på mme da, så har ikke noe å si om noe etses bort!! Prøver plumbo jeg da. fins de i forskjellige styrker??

Skrevet

Så flott at du kan slanke den tykke babyen samtidig! De er jo ikke spesielt søte når flesket disser! Flytende Plumbo er favoritt her i gården!

Skrevet

da prøver jeg flytende. Takk for det supre tipset. Nei man skal ikke være stolt over å ha tjukke dissebeiber når det fins så mye effektive slankeprodukter på markedet! Skjønner ikke at andre som gir mme ikke alltid har en flaske plumbo eller annet etsende på benken. er jo så lettvint!

Skrevet

Kan jo samtidig bare tipse om anoreksi-metoden når det gjelder slanking av babyer, pakk puppen godt bort og unngå for enhver pris å tilby flaske med mme.

Lykke til og husk: Babyer skal være søte, små og ligge i ro med hvite knestrømper på:)

Skrevet

så lurt!!! Jeg har prøvd bullemi metoden skjønner du.. pupp,mme, tjukk grøt og hele epler. dytt det inn, og trykk så langefinger så langt inn du klarer. Men babyen min liker det ikke så godt som jeg trodde hun skulle..du virker som en veldig ansvarsbevisst og god mor, skulle nesten tro du var stolt av den tjukke ungen din!!!!!!

Skrevet

Liker han ikke bulemi-metoden.. Hmm.. Merkelig, vel han lærer seg nok med tiden.

Jeg pakker babyen GODT ned i vogna når vi er ute, men har et mål om å få han fit-for-fight til bikinisesongen setter inn for fullt. Vil jo at han skal ta seg best mulig ut når folk skal se ham.. Har kjøpt hold-in strømpebukser så det skal nok gå bra:)

God sommer, med smekre kropper til mor og baby!!!!

Skrevet

i lige måde:) LYkke til med slankingen av babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...