Gå til innhold

JEG ELSKER SPIREN MIN =D =D =D =D =D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja du er nok riv ruskende gal:):) Bare vent til du blir kjent med barnet ditt - en livslang forelskelse og kjærlighet som ikke kan beskrives, den må føles på kroppen:) Og det trengs når de tvinger oss opp åtte ganger i løpet av en natt, får raserianfall om de ikke får godteri i butikken, forlanger å gå med sommerkjole i tjue minusgrader, akkurat den dagen du har et møte du bare MÅ rekke:) Og allikevel gjør vi det med liv og lyst igjen!

Lykke til og kos deg med spiren din!

Det er godt det er flere av oss... Som min kjære, den vordende far, sa her for noen dager siden; det er liksom ikke tivl om hva livene våre sirkler seg om om dagen.. - Og ennå er det noen måneder igjen til h*n kommer ut. Gleder meg vilt til å bli kjent med dette lille vidunderet, se hvem h*n ligner på i sinn og skinn.. Og det mest fantastiske av alt; det er vi to som har laget h*n, helt selv!!!

Sukk.. :D

Sånn føler jeg det også.. vannvittig glad og stolt allerede..geleder meg til å bli ordentli kjent med denne lille krabaten som dulter rundt inni magen min..er snart halvveis.. 19+4 .. pappan er også utrolig glad og stolt..verdens lykkeligste som han sier ;=)

det er godt vi kan glede oss sammen;=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...