trollo Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Hei. No er det min tur å komme inn her. Starter på veke 29 i dag. Syns tida har gått ganske fort, iallefall dei 3 siste mnd. Så får vi håpe at dei tre siste går fort og. Har ingen plager så langt, syns berre det er litt tungt å bli stor (har lagt på meg 9 kg), spesielt i trapper og når eg skal bøye meg.... men skal ikkje klage altså!!! No skal eg lese litt her inne og sjå om eg kan lære litt (det er første gang for meg, er heilt grønn), så kjem sikkert til å komme med ein del spørsmål.. forresten, vi skal ha ein gutt:-))))
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Velkommen velkommen Jeg skal oxo ha en gutt, dette blir gutt nr 2 for min del Du får nyyyyte den siste tiden, plutselig ligger du på føden
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Hei Trollo. Velkommen skal du være Venter gutt her oxo,vi har en jente fra før. Kom for bare en uke siden så har en stund igjen jeg oxo,men håper som deg at tiden kan gå litt fort her....godt å bli ferdig med det og få hilse på nurka våre. En spennende tid er det i hvertfall. Lykke til da Klem fra
Cat&Gullungene Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Hei på deg og velkommen!! Vi venter en liten jente og kom over hit for bare en uke siden ;-)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå