Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Usj.søndager er kjedelige dager. Og enda verre, det pøsregner her i dag. KJIPT. Vel vel, vi har nå begynt på dagen og nå skal jeg fyre i peisen. Det litker jenta vår, ligger å ser på. Plan for dagen: Ikke`no......... Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 God morgen! Da er vi heldigere enn deg i dag gitt. Her skinner fortsatt solen. Så hvis det pene været holder seg så skal vi ta bena fatt og tusle oss en tur til bestefar. Kjøpte nemlig med ei flaske med noe rart i når vi var i det store utland i går. Men resten av dagen skal være ren hobbysøndag. Små pusle med ting som er morro og ikke fornuftig. Tenkte å finne frem scrapboba og kose meg. Må få puttet inn bilder fra podens første utenlandsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3contentadesermama<3 Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja Søndager er kjedelige...menmen..bruker dagen som regel til å rydde, vaske og alt det der.. Gå på tur, besøke familie..=) Syns helgene går fort jeg...Litt synd, for får ikke alltid gjort det vi ville=) Nå har jeg badet lillegutt.. Han sover nå..Sitter litt her...før jeg går ut en tur etter amming med småen=>) Heldigvis er det fint vær her i Bergen idag=) kos dere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå