Gå til innhold

Da jumper jeg videre til......

Anbefalte innlegg

.... 1. trimester.

Klaffet på første forsøk denne gangen:-)

Håper bare spiren holder, for vi mistet i 6. uke forrige gang... Føler på meg at det kommer til å gå bra.

Har høy temp om morgenen, positiv (meget svak) graviditetstest, og graviditetssymptomer som er lik da vi fikk vår første (som nå er 3 år).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5039104-da-jumper-jeg-videre-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehehe... Det er det som er det rare. Jeg pleier å ha en syklus på mellom 29-33 dager. Idag er jeg på dag 33 og fortsatt ingen tegn til TR. Jeg har fortsatt ikke fått denne spottingen som jeg alltid pleier å få en uke før IKM og de første to dagene før første mens blødning. Så jeg mente selv at jeg hadde IKM mellom 10-13/14 mai, men kan tyde på at jeg ikke har det allikevel. Bruker BabyComp og den viser at jeg ikke hadde EL før 07 mai, men det mener jeg er helt merkelig.

Så må nok dessverre bare smøre meg med tålmodighet en stund til.

Oppskrifta var: Eksamensjag og borte fra mannen min uka før eggløsning. Med andre ord, ingen oppskrift jeg vil anbefale.

Litt rart egentlig, for vår første ble også laget rett etter en vellykket eksamensperiode...

Var bare glad eksamen gikk bra og feiret med litt kos *rødme*

Jeg var hundre prosent sikker på at det ikke kom til å klaffe. Er bare kjempeglad nå jeg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...