Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 ser at du også har en tass som er glad i mat!!Det er min gutt og,jeg gir mme og er redd han skal få for mye av det.hehe. har også begynt med smaksprøver på velling allerede! Hvordan gjorde du det?flere ganger om dagen?og hvor mye gir du?har du snakket med HS om det?? Ble mange spørsmål dette men...hehe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038921-februar-soliiier-du-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soliii m jente & gutt Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei!!! Vel...jeg fant ikke velling noen steder så kjøpte grøt for 4mnd alder.. jeg blandet bare litt pulver og kokt vann sånn at det var veldig flytende, nesten som melken... og ga han litt og litt på skei. Begynte med et par teskeier, og nå bare tar eg litt på sparket... Merker fort når han ikke vil ha mer, da kommer absolutt alt ut igjen eller han begynner brekke seg!!!he he, for en super mor jeg er!! ...kremt!! Jeg ga han om kvelden i syv- åtte tiden i begynnelsen, så økte eg litt til morgen og kveld. og det får han nå!!!!! Jeg tørde først ikke si noe til HS om det, men sist jeg var forklarte jeg at jeg hadde vært nødt begynne, og det var helt greit!!!!De sa at når han er 4 mnd så bør jeg begynne med grøt! Hvordan går det med Daniel da? når legger han seg for kvelden?? og sover han om natten?Min Kristoffer har begynt (ååå guuuud som eg håper det fortsetter) legge seg i åtte tiden, så våkner han alt fra tolv til to, og fra fire til seks. Deilig å begynne få kveldene for seg selv igjen nå!!! Masse mas dette her og et par skrivefeil her og der jaja, håper du skjønner hva jeg har skrevet! Kos deg videre! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038921-februar-soliiier-du-her/#findComment-5043831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 hei hei og takk for svar:) Det går bra med Daniel. Harslitt litt i livets første mnd. Først med kolikk og i forrige uke var vi hos manuellterapeut og fikk bekreftet våre mistanker omat han har kiss-kiddsyndrom. Men nå får han behandling,så får håpe det blir litt bedre fremover nå Nettene er helt supre:) Siste uka har vi fått han i seng rundt 8 og sover da til 6 tida,men DA er det morgen altså..hehe greit nok det liksom...Får da noen t-skjeer grøt på kvelden.Det har han fått siste uka nå,så lurer på om jeg skal gi litt på formiddagen også,han spiser veeldig ofte på dagen for å si det sånn,er heldig hvis det går et par,max tre timer liksom... og drikker rundt 150-200 ml,så det blir jo litt iløpet av døgnet da... Godt å høre at det er flere som har god apetitt:) Andre jeg kjenner trenger jo ikke å gi mat før etter 4 timer og sånt(mme) og jeg føler jeg sitter der med flaska konstant...hihi... Hvor gammel er Kristoffer nå da?Daniel blir 3 mnd den 17 faktisk:) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038921-februar-soliiier-du-her/#findComment-5046735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soliii m jente & gutt Skrevet 15. mai 2006 #4 Del Skrevet 15. mai 2006 hei! Hva er kisskiddsyndrom da? Har aldri hørt om det før!! Kristoffer er 3 mnd og 14 dager! han ble født 1 februar! Kanskje jeg og skulle begynt gi grøt 3 ganger for dagen eller noe, jeg og føler jeg sitter konstant med flasken! han eter iallefall hver 3 time og eg må jo sette på oppvaskemaskinen hver dag for å ha nok flasker! Han er veldig forskjellig fra sin storesøster, hun spiste hver 4, 5 time og sov fra åtte til åtte og var veldig snill og rolig!! Mens han eter og eter hele tiden!!! han har hatt mange grine perioder der ingenting annet enn mat hjelper. Men han er no skjønn da!! hehe! har Daniel begynt gjøre noe spesielt?? Jeg leste en som allerede rulla!! Fikk jo sjokk jeg!! Kristoffer er ikke i nærheten engang!!!! og bare for 2 dager siden var første gang han gadd ligge på gulvet under sånn leke, aleine i en halvtime! Han har aldri gjort det før, da har vi måtte gått å bært på han og hatt han i fanget hele tiden!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038921-februar-soliiier-du-her/#findComment-5049701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 orker ikke forklare,men her er link som det står om kiss....www.kiss-kidd.no prata med HS i sta og sa vi bare kunne gi grøt:) bedre det enn for mye mme mente hun... gjør ikke så mye ennå nei,men liker å ligge på gulvet da:) prøver å åle seg fremover og blir skikkelig sint da det ikke går. HEHE Kristoffer ble født på termindagen min han:) gikk 16 dager over jeg,ble satt i gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038921-februar-soliiier-du-her/#findComment-5051039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå