Gå til innhold

noen som vet ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har utviklet svangerskapsdiabetes oe min mor også hadde da hun gikk med min bror noe de oppdaget etter fødsel aldså , det som skjedde var at min mamma hadde får høyt boldsukker og min bror får lav å da blir det en kræsj et sted noen som gjorde at min bror ikke er frisk det vill si han fikk en hjerneskade ut av det , nå som jeg har kommet i samme båt så lurte jeg på om noen viste om det går ann å søke om å få satt i gang før termin pga det med min bror ???

så ikke det skjer med min ille gutt jeg har bare 7 uker igjen please svar noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om dette da, men dem er jo ganske flinke å følge opp gravide nå så jeg regner med at dem tester blodsukkeret ditt og følger deg ganske godt opp nå i sv.skap siden du har fått sv.skaps diabetes???

Jeg ville snakket skikkelig med legen min & forklart hvorfor du er redd og spurt om dem kan finne ut av slike ting nå i dag slik at det ikke skjer det samme med lille gutten din som med broren din..

(vet ikke jeg hvos gammel broren din er, men forhåpentlighvis er dem flinkere nå i dag)

Ønsker deg masse lykke til hvertfall :) (dette var ikke noe til hjelp, men jeg ville snakka med lege osv om dette)

Skrevet

Jeg lå i grenseland mot sv.diabetes sist. Jeg fikk beskjed om å kuttte ut alt sukker, men at det enste farlige var at barnet kunne bli stort. Nå som de vet at du har dette, følger de deg helt sikkert veldig godt opp. Men ta det opp med legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...