Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Er 4+1 idag, og kjenner at jeg begynner å få vondt i halsen og bli snufsete...Er dette negativt for den lille spiren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsmamma Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg har värt kraftig forkjölet/influensa/halsbetennelse 6 ganger og hatt omgangssyke en gang i löpet av svangerskapet. Alt står bra til med babyen min, er i uke 41. Sånt er ikke farlig. Bare slapp av, men pass på å ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Del Skrevet 14. mai 2006 Ok, tusen takk for beroligende svar! Utrolig hvor hysterisk man blir selv om man på forhånd har sett for seg at man skal ta det helt med ro, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 14. mai 2006 #5 Del Skrevet 14. mai 2006 kroppen er laget at når mamma blir syk så vil den beskytte fosteret ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 14. mai 2006 #6 Del Skrevet 14. mai 2006 Feber i 1.tri er derimot ikke bra. Får du feber over 39 så skal du ta febernedsettende, dette visste ikke jeg, så jeg bekymrer meg litt for at de dagene kan ha gjort skade. SIkkert gått bra,men en vil jo så gjerne gjøre sitt beste for spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå