MrsNina Skrevet 14. mai 2006 #1 Del Skrevet 14. mai 2006 Har du klart å bestemme deg hva du skal til høsten nå? Jobbe eller skole? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038722-juni-darth-vader/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 Nei, har ikke bestemt meg 100%. Har søkt PPU, men har ikke søkt permisjon fra jobben min enda. Har fått 50% barnehageplass og det går jo bra i hop med den jobben jeg har (60% - men med veeeeeldig fleksibel arbeidsforhold). Begynner jeg på PPU så er jeg avhengig av at sambos sjef er fleksibel i min praksisperiode. Det vil si at han må begynne på jobb kl. 14 de dagene vi ikke har barnehage i praksisperioden. Hvis jeg ikke har fått det avklart 100% sikkert før studiestart så tør jeg ikke begynne. Det ble et forferdelig styr rundt pappapermisjonen til sambo nå i mai - så dersom jeg ikke vet med sikkerhet at avtalen til høsten står fast så blir jeg å fortsette i jobben ett år til - evt. begynne på deltidsstudiet etter jul. Til neste høst er jo Håvard 2 år, og da er det lettere for meg å ha han full plass i barnehage også. Det er jo ikke det at jeg trenger mere utdannelse egentlig - mer det at jeg har lyst :-). Har forresten hatt en flott uke på jobb. Rekruttert ungdommer som skal få dra til Romania på sommerskole og til Brussel i november. Europeisk ungdomsutveksling. Veldig artig. Jeg trives jo godt på jobb også, så det gjør ikke så veldig mye om jeg må utsette PPU. Akkurat nå ser det ut til at jeg må utsette - men vi får se om gemyttene har roet seg hos sambos arbeidsgiver først. Hans arbeidsgiver liker nemlig ikke så godt å bli berørt av at han faktisk er en tre-barns-pappa med forpliktelser utenfor jobben dessverre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038722-juni-darth-vader/#findComment-5045333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Det høres ut som du var en veldig kjekk jobb da!! Har en venninne som har vært på slik ungdomsutveksling, og hun hadde det kjempekjekt!! Kunne jo ha ønsket for din del at det løsnet m din mann sin jobb slik at du kunne fått mer utdanning! Du kommer jo mest til å angre senere på d hvis du ikke fikk gjort det! Men altså, livet ender jo ikke her, du har jo mange år forran deg på å få tatt den skolen.. Driver selv og lurer litt på å videreutdanne meg, men mangler ennå litt mer motivasjon! HVis jeg skal begynne på noe føler jeg at jeg må være klar til å gi 110 % - og der er jeg ikke heeelt kommet enda! Er jo dyrt å ikke jobbe men likevel leve, så jeg venter vel litt til! Lykke til ihvertfall, håper det løser seg for deg til det beste! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038722-juni-darth-vader/#findComment-5046789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå