Gå til innhold

Juni: Første sko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjøpt både sandaler og vanlige sko. var på euro sko, da jeg syns de har godt utvalg av gode barnesko. De er høye bak, ikke for harde og gir god støtte når de skal begynne og gå. Merket på sandalene er ponny, de andre husker jeg ikke.

De sitter hvertfall godt på foten til Marcus. Jeg syns også det er greit at han venner seg til å ha på sko til han begynner og gå..:)

Har kjøpt et par sko som hun kan bruke ute. Kjøpte et par på eurosko. Har tenkt til å kjøpe et par ecco-sko når hun kan gå. De hun har nå er litt klumpete, så jeg vil kjøpe et par som er former seg litt bedre etter foten hennes. Hun synes det er veldig stas med sko forresten :-)

Annonse

Marcus har ikke på seg sko hele tida, men når vi skal ut og leke har han på seg sko. Når vi skal kjøre bil har han også på sko. Jeg har hørt at det er greit at de venner seg til å ha på sko, er annerledes å reise seg med sko på beina....Hva har dere på barna da når dere ikke har begynt med sko og er ute og leker????

jeg har og hørt at de ikke skal ha sko før de kan gå men sønnen min går så han har sko :)

han har et par sko merket elefanten(tror jeg) og de er høye bak så de gir bra støtte, så har han ett par joggesko av merket ponny og et par sandaler av merket ponny :)

alle er kjempeflotte for han :)

Jeg har ikke kjøpt sko enda - men jeg har hatt Elefanten til de to eldste. Hørte at de var konkurs (?) - men så så jeg tonebf hadde Elefanten sko - så kanskje jeg får tak i likevel. Det er mine favoritter til de minste barneføttene.

Ellers så har vi et par Skofus-sandaler som er så godt som ubrukte. Kjøpte dem til eldstegutten, men siden han er født i slutten av august rakk han knapt nok å ha dem på beina. Andremann er født i november så de passet ikke i sommerhalvåret i det hele tatt - så jeg regner med at Håvard kan bruke dem i alle fall - hvis det blir sommer noen gang da - i dag snør det i Tromsø...:-(.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...