Gå til innhold

DET SPIRER OG GROR ,ELLER??

Anbefalte innlegg

HEISANN ALLE SAMMEN. .

hvordan går d med dere der ute?? ser at d har klaffet for riktig så mange og d er jo virkelig oppløftende nyheter for oss andre prøvere.

HURRA!! jeg fikk TR på besøk på fredagen og da sto jubelen i taket hos gubben,for d vet han hva betyr. hehe!

så nå har jeg ladet batteriene med litt hagestell og har begynt å dyrke jordbær,bringebær,epler.plommer,mais,

agurk,tomat,redikk,rødløk,moreller,druer,bjørnebær,potet og gulrøtter,så nå håper vi at d spirer på alle hold,både inne og ute. .d har liksom fått tankene mine litt vekk fra dette babystyret. men d ligger jo bakider å ulmer,liksom.

har en følelse av at d ikke klaffer denne gangen heller,så jeg blir litt motløs når disse negative tankene inntar mitt lille lettere forvirrede hode. =)

så nå skal vi sette igang med ny runde så snart tanta har pakka kofferten for denna gangen og gi henne et realt rævspark og håpe på at hun ikke viser seg noe mere på en god stund. .da helst 9 mnd. .

mere oppdateringer kommer sånn etterhvert. .

forresten,jeg har investert i nytt lekkert undertøy så kanskje d gjør underverker denne gangen. hehe!=) =)

HA EN SUPER SØNDAG,DERE. .=)

Nå skal jeg snart krype til sengs å forberede gubben på hva han har i vente til uken,og d blir ikke småtteri,NEMMELIG! =@

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5038482-det-spirer-og-gror-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en genial plan, GAMMELMAMMA. Stå på med nyundertøyet, men husk nå bare på at du ikke må beholde det på hele tiden,hehe.....

Selv er jeg inne i dag 11 i syklusen. Hadde en "prøverunde" på dag 9 da han måtte reise bort på jobb i helga, snufs, akkurat i den mest spennende perioden. Har ikke tatt noen el tester enda da jeg er så redd for å få pos utslag når han er borte. Har syklus på 25 dager og venter vel el snart. Kan nok hende den holder seg til han kommer hjem på mand. kveld. Kjenner stikninger nederst i høyre side i underlivet akkurat nå men...

Skal snart på a- vakt så da får jeg litt annet å tenke på enn el.(haha som om det er sant)

Bare sett deg på han du, gammelmamma!! Da kommer han seg ingen vei =))

Du er i alle fall en fruktsom dame!! Som dyrker så mye! Imponert!!

Det er bra at denne tanta dukket opp nå da hos deg, så får du snart sette mannen i arbeid =)

Du må ha lykke til nå denne gangen! Nå skal det klaffe altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...