Gå til innhold

August: Ser det slites litt med treff


Herkules

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke 11. mai men hadde egentlig tenkt med på treff snart syns mars var litt tidlig mens april bare fløy og nå sitter vi her da og planlelgger JUNI ja tia flyr nå og godt er vel det

 

Så synd at det ikke var noen som kunne rundt 23 mai da for 1. kan ikke jeg. Men nå er jo ikke jeg en som har vært på treff før da så det er ikke meg man skal ta hensyn til :)

 

Kos dere på treff da

 

Kanskje litt mer liv her etter hvert også?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Jeg har heller ikke vært på treff før, (har vel ikke vært den mest aktive her inne heller...) så vi er i allefall to om det:)

Tenkte jeg skulle begynne å prøve å bli litt kjent jeg.. Er ikke så lenge igjen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ser du har termin i begynnelsen av august du jeg har på slutten så du er jo 3 uker mer erfaren enn meg :)

 

skal du ta ut all ferie før du går i perm i juli eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Der jeg jobber er det felles ferie i juli, men siden jeg er sykemeldt uansett, så tror jeg at jeg venter til etter permisjonen, og får fri en måned ekstra med Babyen. Vet ikke om jeg er helt klar for å sende han i barnehage etter i mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg.

Nei det er ikke godt å tenke på at disse småttene skal i barnehage eller noe sånt når de er så små. Jeg får se hva vi gjør

 

Har skjønt at det er minimalt med barnehageplasser her jeg men vet ikke hvordan man løser det . Det får bli til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...