Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ammer så får jeg en intens hodepine som varer ca 15 min etter at vi er ferdige. Noen som har opplevd det samme og som har peiling på hva årsaken kan være? Får det ikke hver gang, men har hatt det ved flere amminger i flere dager. 15 min etter er jeg like fin. Snodige greier. Var ikke sånn med forrigemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslag: drikk et stort glass med vann rett før du ammer, hjelper sikkert = )

Skrevet

Det tyder nok på at du drikker for lite vann, prøv med et stort glass vann før amming + mye vann ellers på dagen så forvinner nok hodepinen skal du se :)

Skrevet

Enig i at det kan komme av dårlig væskebalanse. Husk at for at vannet skal binde seg i kroppen må du også innta salt. Kunstige søtstoffer kan gi hodepine og disse kan også gi en form for indre uro. Ellers kan det jo være spenningshodepine - sitt komfortabelt eller ligg når du ammer.

God bedring!

Skrevet

Takk for svar damer. Jeg er veldig flink til å drikke vann så jeg tror ikke for lite vann er årsaken. Men kan kanskje være at kroppen reagerer på vesketapet der og da selv om jeg egentlig drikker nok? Jeg får den enten jeg sitter eller ligger, har ikke funnet noe system på når den kommer eller ikke. Merkelige greier og veldig irriterende. Men så lenge den forsvinner så skal jeg greie å holde ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...