Gå til innhold

hva er det med gutter og den tissingen?

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 3 år sluttet med bleier for en stund siden. Men nå tisser han i buksen igjen gjerne flere ganger for dag. Han har ikke tid til å tisse - er så opptatt i lek. Prøvde å innføre belønningssystem, men ingen ting funker. Er det bare min gutt, eller har andre opplevd liknende? Noen gode råd fra dere medmødre?

Fortsetter under...

Vi hadde samme problem. Gutten er nå 4,5 år og tisser seg ut ca 1 gang pr dag, når vi fokuserer voldsomt på hans dobesøk. Når vi lar ham være, og han får bestemme dobesøk selv, tisser han seg gjerne ut 2-3 ganger på dagen. Vi har fortsatt nattbleie.

hehe. kjenner meg igjen der ja :) har en pode på 3,5 år, og han sluttet med bleie for et halvt år siden. men han er også så oppslukt av leken at alt som heter dobesøk (fingervask etterpå=krise), tannpuss og spising ikke akkurat er pop. går heldigvis bedre og bedre, og nå ha han vært tørr i tre dager i strekk. kjempeflink syns jeg !

kan være at gutten din har overaktiv blære, og rett og slett ikke kjenner at han må på do ? mannen min hadde det, så vi sjekka junior også, sånn i tilfelle. ikke mulig å bli skikkelig tørr om det er sånn, sjø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...