Gå til innhold

Gravid med menssmerter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk pos test i dag,Men har hatt til dels kraftige menssmerter i flere dager,er 4.3 i dag(snart 4.4).Kan dette gå bra?Har ikke hatt noen blødninger.Kan ikke huske å hatt det sånn med noen av de andre.Ingen symptomer foreløbig,men det er jo veldig tidlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Tror nok du kan ta dette med ro, samme smertene har jeg...Er 5+1...

 

Er livmora som strekker seg har jeg hørt....:-) Omtrent som menssmerter/murringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du;)

Vet hva du snakker om, for jeg gikk bare å ventet på mensen pga av disse menssmertene. Da jeg hadde pos test i uke 5 ble jeg derfir veldig overrasket over å være gravid med slike smerter for det hadde jeg aldri hørt om. Jeg fikk ømme bryster i uke 5, men utom tretthet har jeg ikke flere sympt. Nå begynner jeg på uke 9 og har til tider menssmerter ennå, så du kan bare ta det med ro;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret begge to :-) Ble litt mer letta nå.Men tør ikke slappe helt av før jeg har vært hos legen om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også menssmerter, det har gitt seg litt nå ( er i uke 11), men det hender jeg kjenner det. Det er helt ufarlig som de andre sier. Ta det med ro du;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å lure på om jeg er gravid altså!!

 

Jeg er snart to uker for sein med tante rød, har ikke tatt noe test, fordi vi er på vår første PP å jeg mener at så heldig å flaks kan vi vel ikke ha fått? Så jeg går bare å venter på denne dumme tanta.

 

Men jeg også ,hadde skikkelig mensen smerter/murringer for en uke siden, men det kom ikke noe tante.

 

Å har aldri hatt ømme brysvorter- men det er de nå!!Fyyy så vondt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ville tatt en test hvis jeg var deg.... si fra hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en test til for sikkerhets skyld, du..

og hvis ikke, får dere prøve videre...

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...