Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 Fikk pos test i dag,Men har hatt til dels kraftige menssmerter i flere dager,er 4.3 i dag(snart 4.4).Kan dette gå bra?Har ikke hatt noen blødninger.Kan ikke huske å hatt det sånn med noen av de andre.Ingen symptomer foreløbig,men det er jo veldig tidlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Tror nok du kan ta dette med ro, samme smertene har jeg...Er 5+1... Er livmora som strekker seg har jeg hørt....:-) Omtrent som menssmerter/murringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danzig Skrevet 14. mai 2006 #3 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei du;) Vet hva du snakker om, for jeg gikk bare å ventet på mensen pga av disse menssmertene. Da jeg hadde pos test i uke 5 ble jeg derfir veldig overrasket over å være gravid med slike smerter for det hadde jeg aldri hørt om. Jeg fikk ømme bryster i uke 5, men utom tretthet har jeg ikke flere sympt. Nå begynner jeg på uke 9 og har til tider menssmerter ennå, så du kan bare ta det med ro;) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #4 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk for svaret begge to :-) Ble litt mer letta nå.Men tør ikke slappe helt av før jeg har vært hos legen om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønepøne;-) Skrevet 14. mai 2006 #5 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde også menssmerter, det har gitt seg litt nå ( er i uke 11), men det hender jeg kjenner det. Det er helt ufarlig som de andre sier. Ta det med ro du;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 14. mai 2006 #6 Del Skrevet 14. mai 2006 Da begynner jeg å lure på om jeg er gravid altså!! Jeg er snart to uker for sein med tante rød, har ikke tatt noe test, fordi vi er på vår første PP å jeg mener at så heldig å flaks kan vi vel ikke ha fått? Så jeg går bare å venter på denne dumme tanta. Men jeg også ,hadde skikkelig mensen smerter/murringer for en uke siden, men det kom ikke noe tante. Å har aldri hatt ømme brysvorter- men det er de nå!!Fyyy så vondt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 14. mai 2006 #7 Del Skrevet 14. mai 2006 Tror jeg ville tatt en test hvis jeg var deg.... si fra hvordan det går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #8 Del Skrevet 14. mai 2006 veldig veldig veldig vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 15. mai 2006 #9 Del Skrevet 15. mai 2006 Tok test i dag... ...negativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 15. mai 2006 #10 Del Skrevet 15. mai 2006 ta en test til for sikkerhets skyld, du.. og hvis ikke, får dere prøve videre... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå