Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Lurer på om dette kan være tegn på at jeg er gravid? - Har vondt i brystene (øm) - Myyye luft i magen - Tisser hele tiden - Er sinnsykt trøtt (den siste uka har jeg sovet ca 10-15 timer hvert døgn) - Mensen er 1 uke forsinka Når jeg fikk skrevet dette ned ser jeg jo at det kan være gode tegn Men vil ikke ta test enda, har ikke lyst å bli skuffa, så venter å ser...kan jo bare være at jeg er på tur å bli syk, eller noe... Men hadde vært fint med litt postive tanker fra dere :)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Du høres gravid ut ja :-) Løp å test!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Man kan aldri vite sikkert, og jeg vet følelsen av å bli skuffet gang på gang! Hvis du er 1 uke over tiden skader det jo ikke ta en test? Du har jo mange av symptomene......!!! Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente med test. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Uff, det har vært vanskelig å ikke teste den siste tiden. Nå må jeg uansett vente til mandag (for en gang skyld har jeg ikke en test liggende hjemme) Glemte forresten å si at utfloden har endret seg, å det har blitt mere den siste tide (sorry, litt ekkelt). Jeg håper så inderlig jeg er gravid Takk for støttende og positive ord
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Åh, det er så godt å få bekrefta at det ikke bare er i hodet mitt dette er klare tegn på graviditet! Er rart med det, noen av disse tingene har jeg liksom gått å venta på, å når alle tegnene dukker opp, så har jeg vanskelig å tro at det er noe... Hehe Nei, kommer nok å stå å trippe utenfor apoteket mandagsmorgen :)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Tror nok at du er gravid jeg også.Ta en test på mandag så for du nok et posetivt svar tenker jeg.Skal krysse alt for deg.
Mizzy_H -15 pp Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Krysser fingre og tær! La oss høre når du har testet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå