Gå til innhold

"bobling" /murring i magen...

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som har det slik...akkurat som om det er en slags "bobling" nederst i magen innimellom? Jeg sluttet på pillen for snart 3 uker siden, og har de siste ukene følt meg litt oppblåst...akkurat som om jeg har lagt på meg litt bare nederst på magen... Høres kanskje teit ut, men...er det noen som har opplevd det samme?

*ønsker oss en baby*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5037478-bobling-murring-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd dette. Ganske mye romling i magen. Mye luft. Men desverre fikk jeg mensen i går, så håpe om at det var en liten inni der ble borte. Sluttet med p-pilla for 4 uker siden. Den siste uken har jeg opplevd dette med mye rumling og luft i magen..

Den første mensen jeg fikk etter å ha sluttet med p-plaster føltes sånn. Jeg var oppblåst og ekkel og hadde masse rare følelser nederst i magen.

Det viste seg at det var tidenes TR... Huff, får vondt bare jeg tenker på det. Dette var jo da den første "ekte" TR.... de som man får når man bruker plaster/piller er jo "kunstig", og sjelden særlig smertefulle og langvarige. Men når kroppen min plutselig skulle ta igjen med sin første "ekte" TR på åresvis, da tok den virkelig igjen. Ikke rart jeg følte meg oppblåst med alt som skulle ut.

Men forøvrig, symptomene du nevner kan like gjerne være en bolle i ovnen. Så vi får krysse fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...