Beth84g Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 eg har gått fra mango til vannmelon / honningmelon og druer! Er jo sunt da i det minste
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 jordbær,vannmelon... må ha sjokade på brødskiva... og melk..
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Så flinke dere er da! De siste ukene har jeg vært som besatt av Freia Melkesjokolade. Har ikke spist noe særlig de siste dagene bortsett fra i går for da var det jo lørdag:-) Spiser bra med frukt og grønnsaker også altså. Må nok få kuttet opp vannmelonen jeg kjøpte i går...
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Hei. Her går det oxo mye i frukt og grønt,spes det som er saftig (er jo såååå tørst hele tiden) Vannmelon har vært en slager lenge nå og fryktelig lyst på jordbær hele tiden,men de halv myke,hurtigvoksende små grønne belgiske frister ikke,glerer meg stort til de norske kommer...har lyst på snop oxo da,men blir jo bare halsbrann av det...like greit da hi hi (men spiser nok litt likevel he he )
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Ups, jeg har dilla på kanelboller/gjerbakst, sundais fra mcDonalds, sjokolade og pasta til middag. Kanskje ikke det sunneste he he
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Non-stop is fra hennig olsen, eller mcflurry med non-stop på mcdonalds:)
sommersol Skrevet 14. mai 2006 #14 Skrevet 14. mai 2006 og appelsinjus.. så har jeg skikkelig sure oppstøt hele tiden, men klarer ikke holde meg unna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå