Gå til innhold

Vektøkning!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Lurer på hva dere har lagt på dere hittil i svangerskapet? Jeg er i uke 34 og har lagt på meg 6,5 kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da ingenting! Jeg er i 31. uke og har lagt på meg i hvertfall 10 kg.............

Skrevet

hehe det var jo ikke så mye. jeg er i uke 31 og har lagt på meg 12,5 kilo...

Skrevet

Er i uke 36-2 og lagt på meg 2.8kilo

Skrevet

Jeg har langt på meg ca 10 kg i forhold til før jeg ble gravid. Gikk ned ca 5 kg de første mnd av graviditeten, så totalt har jeg klart å "spise meg opp" 15 kg. Må si jeg er veldig fornøyd. Får bare håpe jeg får beholde noen av dem etterpå:-)

Jeg er i uke 34, tror jeg....

Skrevet

16, 5 kg og uke 34 - 35.

Så da sier vi Takk for Meg :) hehehe Men nyter det som bare F. Driter i det, skal jo bort uansett.

Skrevet

tilsammen 30kg og er i uke 36.... Mye ødemer og røykeslutt gjorde vel sitt:)

Skrevet

10 dager til termin og 25 kg. Har sikkert 15 kg vann i kroppen, 3 i ødem. Ikke så morsomt. Håper jeg har det som mamma, på henne forsvant 12 kg på sykehuset :o)

Skrevet

Har lagt på meg ca 15 kilo, flesteparen kom mellom uke 20 og 22, sluttet da å amme lillegutt og kiloene bare strømmet på.

Klem

Skrevet

Jeg er i uke 28 og jeg har lagt på meg 13 kilo. Må bare si at i forrige svangerskap la jeg på meg 10 kilo og de var borte 14 dager etter fødselen. Så denne gangen har jeg gitt litt mer f... i hva jeg har spist kan du si. Jeg vet at det går raskt av alikevel. Jeg ser heller ikke feit ut så da er det vel greit... Men 13 kilo... Det er mye syns jeg altså...

Skrevet

5kilo nå de siste ukene =0( har fått så mye vannnnnnn=0(. Samler til dårligere tider hi hi.

Skrevet

jeg er 28+4 på vei og har lagt på meg ca 5 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 30 og har gått opp ca 11,5 kg. Kanskje mer enn gjennomsnittet, men jeg føler fortsatt ikke at det syns så veldig.

Skrevet

Jeg er 28+1 og har lagt på meg ca 2 kilo. Har vært påpasselig i dette svangerskapet, hadde lagt på meg 13 kilo så langt i forrige svangerskap........

Skrevet

Har lagt på meg ca seks kilo er i uke 31, men når la dere på dere mest? Hvilken periode? Føler at det begynner å komme nå, men mange sier det er mest fra uke 20 til 25

Skrevet

Har lagt på meg 9-10 kg, er i veke 29. Syns eg la på meg mest i vekene 20-25. Håper og at det har stabilisert seg her.... Begynner å bli tungt no.:-)

Skrevet

16 kg, og termin denne uka. Sist ble det over 20 kg, og det forsvant IKKE på sykehuset:-)

Skrevet

28 uker, opp 7 kg.

Skrevet

e i uke 32 å ha lakt på meg 19 kg, va 55 når eg vart gravid.. håpe eg behoill nån av dm etter på.. men gler meg t eg kain bynn å bruk kleian minj ijæn;)

Skrevet

I uke 32 n[ og lagt p[ meg rundt 10kg, veldig forn;yd med det.

Men jeg regner med at det kommer p[ noen kg til n[r babyen blir 2 kg tyngre. Synes ikke 10/12 kg i uke 30 er no spesielt mye, regner ,ed at der forsvinner igjen...

Skrevet

Uke 30, pluss 8...

La på meg 9 forrige svangerskap, jeg slår visst det denne gangen :o(

Skrevet

Er i uke 31 og opp ca 10-11 kilo. Er ganske fornøyd over at det ikke er mer jeg, men de skal bort etterpå alle sammen (er skikkelig klar for å ta en krig med kroppen min ja) Håper det ikke blir mer enn 5 kilo til ,men det kommer jo fort mer hvis jeg får masse vann i kroppen da... Er fornøyd så langt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...