Gå til innhold

syden???????


mouse in the house

Anbefalte innlegg

Er gravid i 11 uke. skulle egentlig reise til tyrkia i slutten av juni.

hmm... ka du tru???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til kreta i september, hvis alt går etter planen. Vi kan jo alltids håpe. Det går sikkert bra å reise for din del siden det er i juni, hvis ikke så får du avbestille i siste liten(det har jeg planer om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise tre uker til spania fra 11. juni - jeg er i min 10.uke nå..

Har lest at det ikke er noe fare med det så lenge man tar forhåndsregler med tanke på mat og varme og sånn.

Skal ta en grundig samtale med jordmor før jeg drar, slik at jeg kan skrive ned og handle inn eventuelle saker jeg skal ta med med nedover.

Jeg gleder meg til ferien min jeg, slappe av og nyte at magen vokser bare sammen med kjærsten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Tyrkia i starten av juli, da er jeg i uke 18. Tror ikke det er noe farlig dersom man passer på diverse som nevnt over. Jeg skal også ta en nærmere prat med legen i morra, da jeg kal til kontroll.

 

Kan skrive inn det han sier i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg hører ikke til inne på disse sidene enda men var innom og tittet.Jeg tror at du må ordne deg med en helseærklæring..helst på engelsk hvor det står når du har termin osv og den skal være på engelsk.Viss du går inn på lommelegen så står det litt der om å reise gravid til syden.Men det skal nok gå bra.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også til Tyrkia i slutten av juni,og da kommer jeg til å være 25 uker på vei, så det er heeeeelt ok. Så lenge blodtrykket ditt er fint og ellers ingen plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhåå jeg gleder meg sånn til å reise! Det snør ute her nå for helv)/#%/&%)!#&%!#%% !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...