Gå til innhold

Er det fortidlig å dra fra han...

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på dette. Han er 1,5 år når jeg skal på jente tur. Har så lyst å komme meg litt unna, er alene mamma så det har liksom ikke vært så mye fri de siste mnd :) Men nå som jeg har fått ordnet reisen og barnepass ( hos besteforeldrene sine) så får jeg kjempe dårlig samvittighet. Huff andre som har dradd fra ungene en helg, og som har positive opplevelser ang det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5037059-er-det-fortidlig-%C3%A5-dra-fra-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var borte fra lillegutt en natt da han var 6. mnd. Det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd å være borte, jeg klarte å slappe av og kose meg. Jeg hadde brukt lang tid på å pumpe meg så de skulle ha nok melk hjemme. Gutten min er halvannet år nå og jeg har vært borte flere ganger, da han var litt over ett år var jeg borte i tre netter. Han er veldig trygg på besteforeldrene sine, så det er vel værst for meg som er borte, lillegutt koser seg veldig med besteforeldrene, han er vant til å være mye sammen med dem. Men det er alltid vanskelig å dra fra han, skikkelig dilemma, men det er jo godt å komme bort litt. Særlig når du er alene må det være deilig med litt tid for seg selv :-)

Reis og det med veldig godt samvittighet! Han får ei helg med total oppmerksomhet og utskjemming, og du får ei helg til å lade batterier. Slapp av og tenk på deg sjølv. Meg og mannen var nettopp i Praha og foreldrene mine hadde Nora på 1 år. Savna ho, men ikkje så mykje som eg hadde trudd:) Så mitt råd er kos deg ein masse!!!! Det er deg vel fortent!

Vi var borte i 4 dager nå for noen uker siden, da var gullet 11 mnd. Hun stor koste seg hos besteforeldrene, de har ett stor bilde av meg på veggen og dit skulle hun hele tiden. Tror det hjalp at de hadde bilde av meg der, for hun sa mam,mam,mam når hun ville dit å se på det.

Alt gikk kjempe fint når vi kom hjem også, atl var som før, jenta var blid og fornøyd hun.

Dra og kos deg masse, man fortjener ett avbrekk fra hverdagen i ny og ned, det gjør godt for både kropp og sjel : )

Jeg kom hjem fra London i går, dro på torsdag.. Det gikk kjempebra! Lillegutt har storkost deg sammen med pappan sin... Var nok verst for meg ja, jeg satt og stortuta i bilen på vei til flyplassen.... Det var veldig godt å få slappe helt av, og kun tenke på meg og mine behov i 2 dager... Men det var veeeeldig godt å komme hjem igjen og da, de hentet meg på flyplassen, lillegutt sto og viftet med flagg og greier, fikk den velkomsten.. :-) Lillegutt er forresten 16 mnd.

Reis du, og kom hjem med masse nytt overskudd til å ta deg av gutten din! Både du og han har godt av det! Kos deg masse! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...