Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare lette meg litt.. Etter denne handleturen i går hvor jeg ble så dårlig m stikking/sting i magen, har jeg vært skikkelig tankefull. I dag har jeg hvilt masse, er ikke bra i d hele tatt. Svimmel, kvalm og uvel var jeg i formiddag, jækla halsbrann i tillegg. *sukk* Har sånn konstant stikking bak i korsryggen/setet, har jo hørt at dette kan være rier. Men jeg håper virkelig d er bekkenløsningen. Er sinnsykt m press nedover og masse liv hele tiden. Er sååå lei, får ikke slappet av et sekund pga alle vondtene... Da jeg fødte sist gikk plutselig vannet 21dager før termin, og jenten min kom i rekordfart på under 3timer. Riene kom TETT sist, så jeg vet egentlig ikke hvordan disse riene føles. De kom jo nesten som pressrier sist. Nå går jeg stadig og kjenner etter om vannet renner igjen, men jeg vet jo hvordan d er... renner ukontrollert etc. Så jeg går no her og kjenner etter og tenker...

Lurer på om jeg skal ta meg et varmt avslappende bad før jeg legger meg.

Er jeg hysterisk som går rundt som dette? vet jo alt er bra og sånn.. skjer d så skjer d liksom.. men er ikke så gøy å kjenne disse vondtene HELE tiden. Vi får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5037010-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...