Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 å treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. mai 2006 #2 Del Skrevet 14. mai 2006 vi er fra bærum!! hvem er dere da, og hvor i oslo bor dere' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Vi er fra Oslo, bydel Østensjø. Fikk en datter i november og en sønn på 3 1/2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekoppen88 Skrevet 16. mai 2006 #4 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg er også fra oslo, nordre aker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
giggia Skrevet 17. mai 2006 #5 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi er fra Trosterud (Oslo øst) men flytter om noen uker til Østensjø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Du giggia,jeg bor på Trosterud.......... hmm...lurer på om jeg vet hvem du er???!!! Fikk du barn i november du og?? Kjenner ingen her som fikk barn da..........hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
giggia Skrevet 22. mai 2006 #7 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Ja, kanskje du vet hvem jeg er! Hvor da fra? HS kanskje? Kan vi ikke prøve å få til et treff for novembermammaer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. mai 2006 #8 Del Skrevet 22. mai 2006 Nei,ikke fra HS det er ingen der som bor på Trosterud-bare Haugerud og Lindeberg. Lurer litt på om du bor på F-tunet,tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. mai 2006 #9 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja,jeg vil også på treff!!!!!!!!!!!!! Noen som tar ansvaret? Jeg er ikke god på sånt ansvar,er litt for distre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
giggia Skrevet 22. mai 2006 #10 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvor er F-tunet? Jeg bor i lavblokkene nede ved t-banen... Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. mai 2006 #11 Del Skrevet 22. mai 2006 Nei,da var det ikke deg-skulle bare sjekke om du bodde i blokka ved siden av meg:) Bor rett opp den bakken fra t-banen,dr.dedichensvei......... Hadde jo vært morsomt med ett treff,vi november mammaer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. mai 2006 #12 Del Skrevet 23. mai 2006 hvor gamle er dere mødre jeg er 23 sett opp et treff da!! he he kan gjøre det jeg og da... når passer det for ale, og hvor skal vi ha det'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #13 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei, Kan ikke vi med novemberbarn slå sammen med de som har treff den 29 mai i Frognerparken? Det spiller vel ikke noen rolle om barna våre er født i forskjellige måneder. Jeg må hente sønnen min i barnehage tidlig så jeg kan godt treffes kl. 11 i Frognerparken. Noen som er interessert??? (har en jente på 6 mnd og en sønn på 3 1/2 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå