Gå til innhold

er det vanelig å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha litt ekstra med slim like før tr? tror jeg venter tr ganske så snart..har i hvertfall hadd akutt behov for fast food å puppan er øm som fy..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall vanlig å få mer utflod når man er gravid! Og ømme pupper kan også være et sikkert tegn. Er brystvortene såre? Evt. lengre enn normalt? Tørr i munnen om morgenen, og ufattelig trøtt?

Kanskje ta en test hvis ikke TR kommer?

Skrevet

er tørr om morgenen et graviditets symptom? wow, har vært sinnsykt tørr i munnen siste tre dagene...mere å legge til symptom lista mi hehe...

Ja økt utflod er vanlig ved graviditet...når har du ikm?

Skrevet

super ømme brystvorter..sainnpapir i moinn..e litt usikkert med ikm,siden jeg antageli hadde min første mens etter p sprøyte bruk ca 18-20april..har aldri brukt å hadd ømme brystvorter..

Skrevet

glemte å si at d føles som at det er en urinveisinfeksjon på gang..ingen svie ved vannlatning men kjennes ut som at jeg må tisse hele tiden...

Skrevet

Hehe ja det er det! Jeg var gravid i fjor for første gang....og jeg var utrolig opptatt av alt det "nye" jeg opplevde. Var ufattelig tørr i munnen, og var tørst hele tiden.

Jeg er nettopp ferdig med en....venter ikke IKM før i slutten av mnd!

Skrevet

...og følte jeg måtte tisse hele tiden, selv om det kun kom noen dråper!

Tror du er gravid jeg!!!

Skrevet

trur det ikke,har jo prøvd i snart et år....det kan jo være forsinket el? eller bare tr som er på vei...at jeg er gravid går jo bare ikke ann:)

Skrevet

Når venter du TR?

Jeg testet veldig svakt positivt kun 2 dager etter, men trodde den var negativ!

Skrevet

er ikke helt sikker pga ikke regelmessige sykluser...

Skrevet

Har du murringer neders i siden på magen?

...de kan minne om mensen smerter, men er litt annerledes og kiler mer!

Skrevet

har hadd litt nede på venstre siden,men det kan ikke sammenlignes med mens smerter.for de er helt for jævlig vonde..har hatt litt stikkninger i brystene,på siden.nesten som det klør,men samtidig er det litt vondt.

Skrevet

Det er ikke godt å vite! I etterkant av mitt korte svangerskap synes jeg at alle IKM ligner en graviditet....og jeg har blitt lurt hver gang!

Det jeg merket mest var murringene i nedre magen, fryktelig såre brystvorter og ømme pupper....de skiftet også til en helt annen konsistens enn vanlig. Prompet fælt, og ufattelig tørr i munnen. Lett sliten og hodepine!

Skrevet

ja det er vel ikke så mye man kan gjøre enn å vente..enten kommer mensen eller så kommer den ikke...å det er allfor tidlig å teste ennå,produserer sent hcg..

Skrevet

...det gjør jeg også!

Ønsker deg i alle fall lykke til videre i spenningen, så skal jeg krysse fingrene for deg!

Skrevet

tusen takk:) å lykke til du også....kanskje vi treffes igjen på 1 tri:)

Skrevet

Vi får håpe på det!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...