nalina Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 her er saken.. nå er marius 6mnd om 2 uker... og den grøten han får 3ganger om dagen skal blandes med vann. han får middag 1 gang om dagen og 1flaske med 200ml nan morgen + kveld.. utifra nan2-esken så skal 6mnd babyer ha nan5-4 ganger om dagen.. skal jeg gi han nan etter at han har fått grøt? skjønner liksom ikke dette helt se... jeg er sikkert kejmpedum i noens øyne nå men jeg er jo førstegangs mamma så da er det lov å spørre litt ekstra... *rødme*
Doja Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 ja, han skal tilbys melk til hvert måltid. gi først grøt så melk.
nalina Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2006 hmm.. holder på å lage ferdig flaskene hans nå se.. og kom til å tenke på det.. men jeg blander ikke vann i grøten til marius. jeg bruker nan.. men ville høre med dere først før jeg bytter over til vann...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 uannsett hva jeg blander grøten med, så får alltid guttungen melk ved siden av på flaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå