Gå til innhold

Oktober: Hvor lang fødsel hadde dere?

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble satt på kur 16 dager før tiden pga størrelse på baby. Hadde hørt at det kunne dra ut når en blir kuret så jeg frykta det verste... Tablett satt kl 9, gutten kom 21.30. Den lengste fødselen var med nr 1. 40 laaaaaaaaaaaaaange timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vatnet gjekk kl 11 søndags morgen g gutten var ute klokka 09.09 søndag morgen. men riene kom ikkje sikkelig før kl 15 lørdag. og så blei riene stoppe kl 20 lørdag p.g.a uoppdaget seteleie.(måtte ta ultralyd og ct av bekken)

riene kom igjen i 11-12 tida lørdagskveld.

så det hade nok tatt mindre tid om ikkje riene blei stoppa.

trass alt dette ein flott opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Fjerteberte!

Regner da fra vannet ble tatt til baby var ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve fødselen, det er vel fra ca 3 cm de regner at den er i gang; tok 3 timer med førstemann, og 1 time med andre. Her går det unna som dere skjønner!

Men jeg synes andre fødselen var mye verre enn den første, det gikk for fort, hodet klarte ikke helt å følge med kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da eg kom inn til KK kl 20 var det 4 cm åpning, han kom som skrevet tidligere kl 09.09 dagen etter altså varte fødselen i 13 timer.

men hadde nok gått fortere om riene ikkje blei stoppa.

så no har eg svart på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I protokollen står det 17 timer. Jeg ble satt i gang med gele onsdag kl 17 og fikk maserier, men ingenting skjedde. Hadde 1 cm åpning torsdag kl 12. Fikk ny gele torsdag kl 17, vannet gikk av seg selv kl 23 og sønnen min var ute kl 06 på fredag. Så de regnet vel fra jeg begynte å få åpning på torsdag formiddag. Selve utpressingen tok kun en halvtime.. heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble satt igang kl 9.30 og hadde maserier helt til midnatt uten at det ble mer enn 2 cm åpning...

plutselig satte det igang kl 02.00 ( 4 cm åpning og jordmor sa at fødselen var igang). tulla var ute 03.23!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vatnet gjekk 04.20 og vidunderet var ute kl 16.35. 12 timar, det er ikkje verst til å vera første mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannet gikk tirsdags morgen kl 09. Dro til sykehuset for å kontrollere at alt var i orden og ble sendt hjem igjen. Hadde ingen rier før i 16-tiden samme dag. Da kom de tett med en gang. Kom til sykehuset ca 17:30 og prinsessa vår var født 18:38. Hadde 7 cm åpning da vi kom på sykehuset. Jenta vår ble tatt i mot på et mottaksrom/undersøkelsesrom. Rakk ikke å komme over på fødeavdelingen! Så her gikk det raskt i svingene!

Så fra de første riene og til hun var født, så tok det vel 2,5 timer ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var min andre fødsel. Fikk en modnings "drops" 28 sept, nesten 2 uker før UL termin pga sterke masrier som stressa babyen. Men hun kom ikke ut før 2 okt...hadde 6 timer med aktiv fødsel i følge journal, men hadde modningsrier i 3 døgn. Var fryktelig slitsomt, men gikk bra og jeg hadde en super fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk rett før 09 på morgenen. Leah er født kl 13.16. Hadde vonde rier fra kl 10.45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner fra da riene ble regelmessige og skikkelig vonde, da tok det 12 timer ganske nøyaktig.

Marlin fikk gutt 26.10.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hele timer;) De tok vannet kl 12 og 19.10 var han ute. Ganske kort tid på en første gangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...