Gå til innhold

Uff, denne ventetiden mellom el og ikm er laaaaang..............

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm en gang i nærmeste framtid, er på dag 30 i dag og har hatt sykluser som har variert mellom 28 - 38 dager etter MA i november. Stort sett har de vært på rundt 29 - 32 dager, bare en gang på 38 dager. Og denne måneden har vi hatt litt lite anledning til sengekos, men tror jeg har hatt kos ihvertfall i nærheten av el... Og så var det disse symptomene da, jeg bruker å kjenne så mye til det og får stort sett vondt i magen og ømme bryster først når mensen dukker opp.. Men nå har jeg hatt murringer og stikkinger i magen i flere dager, og mer og mer litt ømme bryster (mest stikkinger der og..) Har mye luft i magen (men det har jeg og før mens), og har løpt en del på do (da er det sånn at jeg bare må på do med en gang, nesten som å ha urinveisinfeksjon; noe jeg ikke har) Falt for fristelsen å ta en test i går, negativ selvfølgelig. Det kjennes ut som mensen skal komme hele tiden, men ikke noe tegn så lang. Skal den hersens tanta komme, kan den bare gjøre det med en gang, slik at jeg slipper å sitte sånn og kjenne etter alle symptomer. Har i tillegg nattevakter i helgen, og god tid til å sitte og kjenne etter.. :-( Håper jo selvfølgelig at tanta holder seg borte, og krysser fingrene for det!!!

Fortsetter under...

Hei Ninni. Disse dagene før ikm er jo helt umennesklige. Jeg kan ikke fatte at vi holder ut slik mnd etter mnd. Regner med at du har tenkt mange "enn hvis jeg er gravid" tanker du også. Det er bra frustrerende og bruke så mange timer av døgnets timer på disse tanken når man enda ikke er gravid. Man håper og håper og så blir drømmene knust nok en gang. MEN dine symptomer med luft, ømme bryster, masse dogåing og stikking i magen er jo akkurat slik de som er gravid beskriver de første symptomene.

Jeg krysser fingrene for deg og så håper vi du dukker opp med en gladmelding her om noen dager. Det hadde vært bra flott, ikke sant.

stor klem fra

:-) Hei igjen.

Bruker IKKE å kjenne så mye symptomer før mens til vanlig, var det jeg skulle skrive da. Sikkert derfor jeg fikk litt forhåpninger og tok en test.. Kan jo ha vært for tidlig. Takk for hyggelig melding martine68, skulle gjerne dukket opp med gladmelding jeg :-) Men, får ikke gjort så mye til eller fra, bare vente.... Håper det lykkes for flest mulig av oss denne måneden også!!

Pes, ja enig. Grusom ventetid! Jeg har ikm 25 mai, eller før... litt usikker på syklusen. Men det er jo en evighet til. Har også hatt lite sengekos til oss å være, men man får klamre seg til håpet!

Flotte symptomer du har, håper det er spire og ikke tante!

Vi vil!

UUTHOLDELIG,SPØR DU MEG. .

Så nå er d jo bare 24 dager igjen eller noe sånt til min ikm,men d går vel fort. .SUKK!! nei,man kan bli smårar av mindre, d er sikkert og visst. .etter at jeg startet med akuen så har jeg ikke hatt noen symptomer når mensen skal komme. den har bare dukket opp,liksom.. pussige greier dette med akupunktur. men godt er d å slippe symptomene oxo. .

krysser fingrene for deg,jeg. .

Den tiden mellom el og ikm ernoe som jeg gjerne kunne ha opplevd i narkose altså. Jeg blir like gal hver gang og er sikker på at denne gangen så har jeg klaff. Det som er så idiotisk er jo det at jeg jo har vært gravid fem ganger før og så absolutt vet hvordan de ORDENTLIGE graviditetssymptomer er. Det er utrolig hvordan en kan lure seg selv i denne perioden

Må alikevel legge til at jeg syntes det hørtes positivt ut det du beskriver ninni. Lykke til og stay cool

Annonse

Hei alle sammen!

Her er det ingen synlige tegn til tanta ennå, og synes også at jeg har svakere symptomer. Kun litt stikking i brystet, mensverk på ene siden, og kviser!! :-( Alt som selvfølgelig mest sannsynlig er tegn på at tanta er i anmars... Og skal hun dukke opp, kan hun like gjerne gjøre det nå. Jeg tenkte at om jeg skrev om symptomer her inne, så ville hu komme som en rakett (det er jo typisk), men vet jo at syklusen (hormonbalanse) blir litt forstyrret av nattevakter og da. Ja, ja, innen en uke bør hun ha dukket opp skal jeg holde meg innenfor normalen. Noe lenger syklus enn det er uaktuelt uten at det skyldes graviditet!! Er på dag 31 i dag.

Hvordan går det med alle dere andre som nærmer dere ikm da?

Ja, er helt enig!! Denne ventetida er rene terroren!!

Jeg nærmest hater akkurat denne perioden, der jeg bare går og kjenner etter alt mulig, og enten psyker meg opp eller ned... Det er såååå slitsomt!

Prøver å engasjere meg med andre ting, men jammen sa jeg smør...

I dag er jeg sikker på at jeg er gravid, føles litt farlig å si...Prøver å komme på fordeler ved å ikke være det, jeg blir utrolig skuffet hvis det ikke skulle vise seg å være sånn.. litt for godt til å være sant. Enda noen dager igjen til IKM, men jeg er litt usikker siden jeg hadde tidlig EL denne gangen. Jeg veksler mellom mensen vondt og kvalme på 3. dagen, er jo litt tidlig, men jeg kjente det tidlig sist også. Må bare smøre oss med tolmodighet. Tempen er fortsatt høy og fin, og har også vært litt høyere de siste dagene...Vet ikke helt hva det innebærer har ikke så mye erfaring med temp. måling....vente, vente, vente... Kan man teste før når man hadde tidlig EL? He he, gjør jeg sikkert uansett, vanskelig å la være....svidde av et par tester sist pp også, selv om jeg var rimelig sikker på utfallet... Kjekt at det er noen her å vente med. Fine sider dette ü

Jeg vet alt om disse periodene, og de er helt forferdelig. Jeg venter også spent på å teste om et par dager, og vet jeg blir forferdelig skuffet om jeg får mensen.

Jeg ønsker det lykke til, og håper du lykkes denne gangen.

Søren å!!!!!! Tror akkurat jeg så de første tegn til tanta på dopapiret. Litt rødlig slim (sorry detaljene). Har hatt veldig vondt i venstre side i ettermiddag, og bak i ryggen - så det kan vel stemme. Dritt altså. Ja, ja - lite en kan gjøre med det, kommer 'a så kommer 'a.... :o(

Og nå fant jeg akkurat ut at mannen min er bortreist hele uken rundt el i juni. F#&% og, unnskyld kraftutrykket - men nå ble dette tantebesøket (som enda ikke har kommet helt i gang da) enda verre, for det blir jo så uendelig lenge til neste sjanse. Nei, nå må jeg få meg noe annet å tenke på.. :o(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...