Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 mnd og våkner HVER time på kveld og natt! Frem til ca 2 mnd siden samsov vi og hun ble puppet i søvn 1000 g/pr natt..... Nå legges hun i egen seng, når hun våkner legges hun ned og vi stryker henne på ryggen til hun NESTEN sover..... Får pupp og blir liggende m/meg fra første gang hun våkner etter 03. Har fått mange råd om å legge henne på eget rom, men tror egentlig ikke det vil hjelpe..... Kan jeg håpepå at dette etter hvert vil gå over, eller må vi springe slik i trappa til hun blir konfirmert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istedenfor å gi henne pupp på natta når hun våkner gi henne vann..

Vi vente jenta vår av med nattmelka for en god stund siden med å gi henne vann, et par dager det så sov hun gjennom hele natta..

Skrevet

Sryker henne på ryggen? Ligger hun på magen om natta?

Bare lurte...Men ikke la hun få ligge med deg etter hun får pupp. Mat henne og så tilbake til sin seng. Vær konsekvent på det.

Skrevet

Har prøvd å gi henne vann, men det vil hun ikke ha - synes derfor det var litt drastisk å kutte all pupp samtidig! Nei, hun ligger på siden, det har hun gjort fra dag 1!

Skrevet

hva som er så galt med at hun ligger på magen da? det gjør mitt barn å det.. det har hun gjort siden hun lærte seg å snu seg..

Skrevet

Det er svært sannsynlig at dette vil gi seg før hun blir konfirmert. Sannsynligvis også før hun begynner på skolen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...