Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du begynner å gi de vann så ha det kokt og avkjølt! Etter en stund så kan du gi de kaldt vann fra springen(la det renne litt først) men vent et par mnd til. Det blir nok lettere å få i han vannet når det ikke er helt kaldt i begynnelsen og heller gradvis gi kaldere!

Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at nå var det lurt å begynne å venne datteren min til å drikke vann. DA var hun tre mnd. VAnnet skulle kokes sa hun. JEg gir henne lunket vann. Hun liker det forsåvidt, men hun gidder ikke å suge med mindre hun er skikkelig tørst, ellers ligger hun bare og smatter på flasken.

Amalie fikk vann fra rundt 2 mndres alder..

Jeg gir vann sammen med Lunchen hennes (som består av litt most banan og eple-jordbær-banan pure) også får hun vann med kveldsmåltidet som består av grøt..

Ellers gir jeg ikke så mye vann på dagene, men jeg har hørt da at MM fungerer fint som tørstedrikk..

Her får hun MME så da er det begrensert hvor mye hun skal ha i løpet av dagen, og vann er vist kjempe godt synes hun da...

Det jeg gjør når hun får vann er at jeg koker vannet i vannkoker, kjølner det ned til ca 37-40 grader...

Har fått beskjed om å koke vannet til hun hvertfall er 6 mndr, så jeg kommer til å koke det til hvertfall 6 mndr om ikke lengre..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...