Gå til innhold

Termin? Positiv test i dag!


@nneliten

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Tok en test for to uker siden, og den var klart negativ, men i dag fikk vi et tydelig + på CB-testen. (JIPPI!!!) Har en gutt på 13 mnd., og menssyklus siden fødsel har vært veldig ustabil, så jeg finner neppe termin ut fra forrige mens. Har kun hatt to mens siden forrige fødsel. En rundt nyttår og en i midten av mars. Hvor mange uker må man være på vei når testen slår ut positivt? Noen som kan angi noen lunde termin? Eller må jeg vente helt til UL før jeg får angitt termin?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hællæ!

 

Jeg hadde siste mens første dag 26.03, og har termin 1.1.07, så da n av bør vel du kanskje ha termin ca 20.12....hvis siste mens i midten av mars.

 

Men dersom testen var negativ for to uker siden kan du jo ikke ha vært gravid i mer enn max 3 1/2 uke nå...

 

Bestill UL, der ser dem det jo klart selvom du ikke vet termin selv.

 

Tok selv innvendig UL denne uke (pga blødnig), men vær klar over at det er dyrt. betalte 700, og var inne hos gyn max 10 min, MEN fikk jo bekrefta at alt var i orden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tester med CB,kan du teste 3 dager før forventet mens... Jeg hadde siste mens 11 april og testet positivt 9mai,er da 4+4,med termin 18januar. ville tippe at du har termin rundt samme tida +/- noen dager..

 

Når du ringer lege for time,så burde du si at du har hatt uregelmessig mens og du ikke vet hvor langt du er på vei,da får du sikkert time litt fortere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 010107

 

Så rart at du måtte betale for innvendig UL.. Da jeg gjorde det i mitt første svangerskap fikk jeg det gratis. Er det noe nytt nå??Eller var det en privat ordning?? Syntes at alt burde være gratis jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...