Gå til innhold

Desember: Hvilke vogner har vi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har dere i vognen nå? Jeg har Teutonia Mistral Sport og er fornøyd så langt. Vel, tviler på at kalesjen holder i 3 år men vi får se. Hun ligger på lammeskinn og har dyne over seg. Når det var varmt måtte jeg ta ut lammeskinnet og hun lå på helseteppe.

Hva med dere?? Artig å høre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig tråd *jaja*.

Vi har en Simo Rival Sport Duo.

Har nå bytta til sportsvogndelen.

Jenta ligger på lammeskinnet.

Hun lå på det nå når det var varmt også...

Har kjempelyst å skjøpe en 3-hjuling til neste vår, sånn i mars eller noe.

Vel, det var oss, hva med dere andre?

Skrevet

Jeg kjører rundt med en teutonia y2k 2002-modell. Har fjernet hardbagen, så han ligger nå rett i sportsvogndelen bare med et teppe rundt seg. Har vært så varmt, så han har til og med sovet uten sokker!

Skrevet

Vi har Simo kombi og den synes jeg er kjempefin.

Vi kjøpte en som er svart og grå så passer alle mulige slags farger på tepper og dynetrekk.

I vinter har vi brukt lammeskin og dyne, men nå om dagen ligger gutten min bare med teppe.

Skrevet

Hi hi de fleste fikk kanskje med seg at vi kjøpte ny her om dagen...

He he...

Vi har Quinny Freestyle:)Og kjempe fornøyd altså:)

Skrevet

vi har simo kombi vogn. ligger på et pledd også med dyne på seg.

Skrevet

Har Simo kombi, sånn vendbar. Ligger på lammeskinn, har dyne og teppe over seg. Kaldt her igjen.

Skrevet

Vi har quinny freestyle!

Kjempe fornøyd m den:)

Skrevet

Rune cruiser rundt i en OTH urban jungel, og vi har nylig tatt bort bagdelen. Har lammeskinnet i bunnen, og veksler mellom posen hans eller pledd over,alt er vær og føre..

Både mor, far og barn er veldig fornøyde så langt..

Skrevet

Vi bruker enda dypvogna mye og det er en Trille Fix, og etter storesøster har vi en Simo sportsvogn (2000 modell) som er ganske skranglete, den har trillet mange mil.....

Så i dag var jeg på Barneverden og kjøpte faktisk ny sportsvogn til lillegutt, og det er en Jane Slalom, fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, og betalte 2000,- for den de hadde igjen i 2005 modell og den ble rød da, men det blåser jeg i. Den står da til saueskinnsposen til vinteren....

Hadde egentlig sett meg ut Quinny, men er så liten i sete og trang, og den er større sammenslått enn denne jeg kjøpte og tyngre.

Jeg er storfornøyd......:o)

Skrevet

Vi har simo combivogn og har nettopp tatt ut dypbagen... Han blir jo så stooor og oppi der har jeg lammeskinn med dyne over!! Når det har vært så varmt hadde jeg bare et mykt teppe under og helseteppe over :) Blir nok det vi kommer til å bruke i sommer, tar vekk lammeskinnet da tenker jeg!!

Skrevet

vi har en MODI vogn. Svensk merke. Er en kombi, og snart skal vi ta ut bagen, bare det blir litt varmere ute...

Nå bruker vi sommerdynen til voksi uten selve voksiposen!!! kjekt med voksi for da kan man regulere selv hvor mye som skal være på babyen.

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Duo Edge. I vinter har vi brukt lammeskinnsposen oppi vogna, men nå har vi bare ei dyne. Bruker fremdeles bagen, men vurderer å snart bytte til sportsdelen fordi snuppa er blitt så lang... Er sålangt veldig fornøy med vogna:)

Skrevet

vi har simo kombi 2005 mod:) kjempe go vogn!!! bra at du kan bruke den "lille hetta" på bagen på enden av sportsvogna når du bytter synest jeg:)

Skrevet

Hei!

Vi har en Emmaljunga duo edge, og er veldig fornøyd med den! Bruker fortsatt bagen men tror nok snuppa vokser ut av den i løpet av kort tid...Her er det fortsatt litt kjølig så jeg har oppi lammeskinn og en fleecepose jeg har sydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...