Gå til innhold

Desember: Hvilke vogner har vi??

Anbefalte innlegg

Og hva har dere i vognen nå? Jeg har Teutonia Mistral Sport og er fornøyd så langt. Vel, tviler på at kalesjen holder i 3 år men vi får se. Hun ligger på lammeskinn og har dyne over seg. Når det var varmt måtte jeg ta ut lammeskinnet og hun lå på helseteppe.

Hva med dere?? Artig å høre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5035716-desember-hvilke-vogner-har-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig tråd *jaja*.

Vi har en Simo Rival Sport Duo.

Har nå bytta til sportsvogndelen.

Jenta ligger på lammeskinnet.

Hun lå på det nå når det var varmt også...

Har kjempelyst å skjøpe en 3-hjuling til neste vår, sånn i mars eller noe.

Vel, det var oss, hva med dere andre?

Annonse

Vi bruker enda dypvogna mye og det er en Trille Fix, og etter storesøster har vi en Simo sportsvogn (2000 modell) som er ganske skranglete, den har trillet mange mil.....

Så i dag var jeg på Barneverden og kjøpte faktisk ny sportsvogn til lillegutt, og det er en Jane Slalom, fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, og betalte 2000,- for den de hadde igjen i 2005 modell og den ble rød da, men det blåser jeg i. Den står da til saueskinnsposen til vinteren....

Hadde egentlig sett meg ut Quinny, men er så liten i sete og trang, og den er større sammenslått enn denne jeg kjøpte og tyngre.

Jeg er storfornøyd......:o)

Vi har simo combivogn og har nettopp tatt ut dypbagen... Han blir jo så stooor og oppi der har jeg lammeskinn med dyne over!! Når det har vært så varmt hadde jeg bare et mykt teppe under og helseteppe over :) Blir nok det vi kommer til å bruke i sommer, tar vekk lammeskinnet da tenker jeg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...