Anniesola Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Du verden så fort tiden har gått den siste mnd. Sikkert mye å si at våren er her, livet er lysere og at magen synes skikkelig nå. Ingen lissom mage nå nei. Er 28+3 i dag så jeg drister meg over hit. Synes innleggene her på 3. trim er mer interessante nå. Full aktion i magen for øyeblikket. Drakk litt brus (hadde mest lyst på et glass vin da men..) for litt siden, og d setter igang bevegelser der inne. En liten aktion gutt ja:) Ha en fin mai allesammen!!! (Selv om d haglet!! her i trøndelag i dag..)
Gjest Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Hei, hei, og velkommen til oss! Og lykke til den siste tiden! Ha en fin mai du og! For min del håper jeg den byr på fødsel. Har termin den 29., men hun må gjerne komme nå!
Beth84g Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Velkommen hit til oss. Er nok mer spennende her da en er i 3. tri selv. Her møter du i hvertfall mange hærlige gravide damer
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 velkommen.. er ny her eg og. er 28+3 på vei eg og:)
ET FRØ I MAGEN Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 hvor i trønderlag da? Vælkåmmen te ås iallefall;) Nu e d nedtælling....
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Hei. Må slenge meg på velkommen lista jeg oxo....jammen er vi mange med termin i samme tidrom her,kjekt:) Jeg kom for 1 uke siden. Lykke til da. Klem fra
MammaLene Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Hei. Ny her jeg også, er 28+1. Har ikke vært aktiv på hverken 1. eller 2. trimester, liksom litt for lenge igjen da...........he, he. Synes det blir mer spennende å være på "innspurtsemesteret"!
Anniesola Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2006 Takk for alle koselige velkommst hilsner!! Jeg tror stadig at nå kan ikke magen strekke seg mer ut, kjenner ut som om jeg sprikker snart... Men jammen går d bra og vi vokser litt for hver dag.. Jeg har kommer i en veldig "vi" fase! Koselig:) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå