Gå til innhold

Til Frøken Mamma, Nille 75 og andre Mossinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Har ikke vært på nett på et par dager. Har nå gått ut i perm, og det tar tid med modem hjemme....... Er alene til i morgen da sambo er på guttetur så da tar jeg turen innom. Fordrive tiden litt

Hadde vært kjempekos med et treff. Kjenner at jeg trenger litt sosialt samvær :)

En dag som kan passe? Dagtid? Ettermiddag? Kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært kos det =o)

Synes dagtid er det beste tidspunktet, er da jeg føler for å komme meg ut en tur. Kan vi ikke bare si en tid og et sted da, så får de henge seg på de som vil?

Skrevet

"dytter"

Skrevet

Treffes kan vi. Nå får jeg se hva som skjer for jeg har 5 min mellom hver kynner/ri nå. Vet ikke helt åssen dette utvikler seg. Men ja veldig hyggelig å treffes. God mat på brandstrup, eller matbiten for å være litt mer "alene" men ute. Finne en dag og se hvem og hvor mange som kommer?

Skrevet

Jeg blir veldig gjerne med på dagtid, men hver så snill ikke brandstrup....

(Kan evnt forklare hvorfor senere...hehe.)

Skrevet

Hmm,kan ikke skrive noe uten feil jeg....

Hva med neste uke?

Eller, kan ikke tirsdag, eller torsdag før klokken 14...

Skrevet

*dytter* litt igjen

mandag 22 mai, kl 12 00, lunsj på........? forslag som kan tilfredsstille alle - junkfood, baguetter, salat, annet.......

Skrevet

Da sier vi mandag 22 mai kl 12.00, hva med Møllhausen? God mat, behagelige sofaer =O) Vi kan jo møtes utafor?

Skrevet

Hallo!

Jeg bor ikke i moss, men har vokst opp der og føler meg derfor litt mossing likevel:o)

Jeg er fortsatt i jobb, og har ikke termin før i august så det er en stund til jeg skal i permisjon. Dvs. jeg beg 16. juni, litt ferie og sånn også. Men, ettersom jeg har en prins på 3, får jeg nok likevel ikke vært så mye hos min mor som jeg gjerna skulle ønske -Det blir mest i helgene (stort sett der hver helg), og da er det så mye som skjer som regel...

Så, jeg må foreløpig ha det til gode å møte trivelige mossinger:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...