Gå til innhold

ER DET FLERE SOM HAR BLITT RUGERE DENNE UKA?

Anbefalte innlegg

HALLO ALLE SAMMEN. JEG SER AT DET ER KLUBBER FOR RUGERE HER, MEN FINNER INGEN SOM HAR SATT INN DENNE UKA.(19)

JEG SATTE INN TO EGG AV TOPP KVALITET TIRSDAG, OG ER SELVSAGT VELDIG SPENT. FÅR IKKE GJORT NOEN TING HJEMME OG ER SUPER RASTLØS. HELDIGVIS HAR VI IKKE STØV PÅ HJERNEN....

HÅPER AT DET ER NOEN ANDRE SOM SATTE INN EGG OMTRENT LIKT MED MEG, SÅ KAN VI DELE SORGER OG GLEDER....

JEG ER 31 ÅR, HAR INGEN BARN, OG HADDE FØRSTE FORSØK IVF I FEBRUAR. NÅ HAR JEG FRYS-FORSØK.

Fortsetter under...

JAAA jeg ble ruger på onsdag, dette er også fryseforøk(nr 4), dessverre var det bare ett egg som overlevde,men det var veldig bra kvalitet(har hørt det hver gang hehe).

Så nå går jeg surrer rundt meg selv og kjenner etter de berømte symptomene....

.

Så hyggelig at jeg ikke er den eneste. Hvilke symptomer skal man egentlig kjenne etter? jeg får alle de klassiske symptomene av medisinene( ømme bryster;trett osv.)så det er litt forvirrende.

men jeg har allerede begynt å stirre etter rødt i trusa...

sist begynte det å blø etter ni dager, og dette er veldig plagsomt. prøver å la være å se etter men det er visst helt umulig...Guriland som jeg skravler...Vel du får iallefall ha KJEMPELYKKETIL!!!

Får håpe at alle gode ting er fire for din del....

Heisann!

Tusen takk for det, vi får satse på positive tester etterhvert.

Ved fryseforsøk skal du ikke få noen blødning før etter 3-4 dager etter at du har sluttet med medisinene, så sant du ikke er gravid da.

Hvor holder du til forresten, jeg er i Porsgrunn, har hatt 1 icsi og 4 frys, blitt gravid 2 ganger , men sa iuke5 og ma i uke11. Siste forsøk hadde jeg positive tester 2 dager får så å bli negativt...ikke langt mellom himmel og hel...

xxxxxxxlykketil til deg ogsåxxxxxxxxxxx

Hei nudi og vår 74!!!

Jeg fikk også inn et perfekt egg på onsdag, så går her å tripper og veksler mellom den største glede og dypeste fortvilelse Typisk rugetid med andre ord:-)

Dette er vårt 3. og siste IVF forsøk hos UNN, og ble veldig lei meg da bare 1 egg klarte seg og ingen på frys. Men det er jo det jeg har i magen nå som teller!!!

Hadde vært kjempekoselig om vi kunne ha startet en rugeklubb, det hjelper veldig i denne ventetida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...