Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Tror ikke det er noe fasit svar på akkurat det... Noen babyer sitter når de er 4 mndr andre sitter ikke før de er 7-8 mndr... Men tror at ved sånn ca 6 mndrs alderen så pleier de fleste babyer og sitte.. Men dette er hva jeg tror da..
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Min gutt satt av seg selv da han var 7 mnd. Setter seg ikke opp selv, men når jeg setter ham fra meg, sitter han som en prins. Leker og koser seg. =)
2 Gullunger Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Fra Go' boken fikk vi en sånn oversikt over utvikligen til å henge på veggen. Der står det at det er vanlig at de setter seg opp selv i sittende stilling fra 9 - 11 mnd alderen. Man skal ikke sette dem rett opp og ned før de kan sitte selv, for det er ikke bra for ryggen.
winneboo Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Tror det er ganske forskjellig men jenta mi setter seg opp selv å hun er 7mnd. Men hun gjør det ikke hele tida da. Max 2 ganger om dagen eller noe. Så hun har ikke helt skjønt at hun kan sitte å leke ennå. Bare setter seg på rumpa å sitter der i 1min før hun triller seg ned på magen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå