Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

Til dåkke som har vært gjennom dette før: På kva for ein dag etter innsettinga kom mensen når forsøket viste seg å være negativt???

Har no testa på dag 14, 15 og 17, alle negative med Clearblue digital. Har hatt murringar siden andre uka etter innsetting, men ingen tegn til mens. Ingen farge på utflod eller noe...

Burde vel fått mensen no eller?

Håper noen kan dele sine erfaringar med meg då dette er mitt første forsøk (Haugesund). Har prøvd i nesten 3 år no, så sku så gjerna sett et positivt svar på graviditetstesten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5035378-mensen-etter-neg-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke at det det er et fasitsvar på dette. jeg fikk blødning etter 9 dager. Hvorfor har du ikke målt hcg på blodprøve? dette gir jo et sikkert svar. håper inderlig at dere lykkes. men husk at dere har flere sjanser hvis det skulle gå galt...

Heisan Smilet!

Jeg er nok i samme båt som deg for å si det sånn, er i dag på rugedag 15 etter å ha satt inn 2 åttedelte fine egg. Det er 18 dager siden egguttak. Mensmurringer har jeg hatt i en god uke, jeg har testet negativt på dag 11,13 og 14. (quick respons) Det er fremdeles ingen tegn til mensen med untak av det kjentes ut som om den kommer hele tiden! Jeg har fremdeles høy temperatur. Jeg har forsåvidt innfunnet meg med at det ikke gikk denne gangen, så nå håper jeg mensen kommer fort som bare det slik at jeg kanskje rekker fryseforsøk før sommerferien. Skjønner veldig godt hvordan du har det nå, har ikke hatt den beste helgen i mitt liv for å si det sånn... men det kommer heldigvis flere sjanser. Jeg hadde så veldig håpet at det gikk denne gangen da min søster er 3 månder på vei å det hadde vært stas å fått nesten samtidig. men sånn er livet, ikke rettferdig i det hele tatt!

Lykke til Smilet og alle dere andre som er i samme situasjon.

Nå får jeg bare glede meg over at jeg snart blir tante:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...