glad_jenta Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Når legger dere barna deres(til natta) på 2 mnd. å hvor lenge sover de? Jeg bader,å mater å legger til 2130-2200.varierer hvor lenge han sover.mellom 4 og halv time til 7 og halv time.
2 søte småpiker Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 jeg har lagt datteren min klokken åtte helt fra føsdelen av, da hun var to mnd våknet hun i to tiden og fikk mat og sov videre til ca åtte..Nå er hun fire mnd snart og sover til fem seks før hun får mat og så sovnr hun og står opp igjen i halv ni tiden
glad_jenta Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2006 så flink du er da:) tenkte jeg skulle prøve å legge tidligere jeg også.får vel ta det gradvis litt tidligere hver kveld:)
*ulvemor* Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 datra mi la seg mellom ti og elleve når hun var rundt den alderen. nå legger hun seg åtte-halv ni. er fem mnd. Her gikk det helt av seg selv, når hun hadde skjønt at natta var tid for å sove, så var det bare å flytte det gradvis nedover.
Gjest Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Her har jenta vår adoptert vår leggetid, helt fra starten av, og det har i grunnen ikke vært noe problem for oss. Legger seg mellom halv tolv og tolv. Sover til mellom 5.30 og 7.30. Mating da, og sover to-tre timer til. De siste dagene har hun imidlertid begynt å sovne en time tidligere helt av seg selv, så nå legger vi oss i elleve-tiden. Våkner til samme tid selvom hun har justert leggetiden.
WP-TLogPeanut Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Snuppa her legger vi til ca 22. om kvelden,og da sover hu til 08 - 09 om mårran. Hun er litt eldre enn to måneder nå da, er 2 måneder og 21 dager i dag
IA x 2 Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Hvordan får dere til dette???Datteren min er nå 6 uker, og sovner stort sett ikke før rundt 24.00. Hun har da hatt et par timer med sutring, noen kvelder skriketokter....ikke kolikk!!Det er helt umulig å legge henne før, vi har prøvd, men hun bare skriker. Hun sovner mens hun ligger på brystet mitt, eller pappaens.Gode tips tas i mot med takk ; )
Sol76 Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Gutten min på 3 mnd var også slik inntil for noen uker siden. Det var umulig å "tvinge" på ham noen tidligere leggetid, han sovnet stort sett alltid i halv tolv-tida. Og da hadde han gjerne sutret i minst 2-3 timer først. Men for 3-4 uker siden begynte vi å legge ham gradvis tidligere, og det har ført til at han har blitt trøtt tidligere og tidligere. Nå legger han seg kl 21, og vi er strålende fornøyde alle tre ) Så bare vær tålmodig, det vil bli bedre!
Meg+2gull prøver igjen Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 gutten min legger seg mellom 19:30 og 20:30 sover til sånn rundt 04:00 -06:00 da er det mat og sover til rundt 07:00. kommer ann på når han får mat på morakvisten. sånn har vi holdt på siden han var 8 uker.
glad_jenta Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2006 i går fikk jeg lagt han tidligere.han sovnet 2100 å sov til 0430 før mating.å så til halv 8:) jippi! skal fortsette med å prøve å få han i sengs til da.godt å ha litt tid for seg selv på kvelden:)
HeleneSinMamma=] Skrevet 14. mai 2006 #11 Skrevet 14. mai 2006 Her varierer det veldig, alt fra 20.30 - 23.00 er normalt. Å hun sovner bare ved puppen! Nå skal vi prøve å få litt rutine på leggingen, er veldig deilig med litt tid for seg selv på kveldstid:) Noen som har forslag til hvordan vi kan vende henne av med å sovne ved puppen? Er jo veldig "fastlåst" når ingen andre kan legge henne om kvelden! Hadde vært fint med noen råd. Tulla mi er 3 mnd og 13 dager i dag =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå