Gå til innhold

Hmmm.... Noen som vet når flyet fra Kuala Lumpur lander?

Anbefalte innlegg

Lurer på om tanta har skaffa seg retur billett .... Jeg sendte hu nemlig dit etter sist besøk, men kun med enveis billett. Hun har nemlig ikke kommet, å det er i dag som er dagen. Må den tanta bli i Malaysia i hvertfall ett år!!!

Men jeg tester ikke, jeg kommer først til å teste ørten dager etter ikm. Sist hadde jeg nemlig ikke positiv test før etter 10 dager.

Nå får dere krysse det som krysses kan, jeg vil IKKE ha tante besøk!!

God lørdagskveld:)))

Fortsetter under...

Hei bente. Kan ikke skjønne annet enn at tanta trives i Kuala Lumpur jeg. Hvem hadde ikke trivdes der mener jeg. Du er bra flink som ikke har tatt noen test enda. Vi er like spente som deg nå vet du. Jeg skal krysse fingrene for deg jeg. Jeg kan krysse beina også for hos meg blir det ikke butikk på noen dager enda. Tanta mi dro ikke på tur hun nei.

Lykke til klem fra

Ha, ha bente69 =) Håper hun tok med seg tanta mi også da med det samme!!

Håper hun holder seg der til i neste år!

Du får ha lykke til, og så skal jeg krysse alt utenom bena for at du nå er gravid!!!! Er midt i el`en akkurat nå, og står på som bare f... =)

:o) Satser alt på at alle returbilletter var utsolgt da tantene våre skulle kjøpe... Jeg har ikm en gang i mellom nå og en uke fram i tid. Tanta har nemlig ikke vært helt stabil siste månedene. Synes jeg hadde litt symptomer; murring i magen, stikking i brystenen samt en følelse av at noe er på gang. Tok derfor en test i går, negativ som bare det. Så da er jeg forberedt på at tanta mi mest sannsynlig dukker opp, men vet jo at det kan være at jeg testet alt for tidlig. Vet ikke helt når el var denne mnd., og har hatt minimalt med sex, så sjangsenen er vel ikke de beste... Krysser fingrene for oss begge to uansett jeg, så lenge tanta ikke dukker opp er det håp!!!! Jeg kommer heller ikke til å teste på en lang stund, selv om tanta skulle la vente på seg.. Blir spennende å høre hvordan det går med deg!

Jeg er kjempeimponert over at du ikke tester, hadde det vært meg, så hadde jeg nok allererde vært fri for tester. Jeg er nemlig testoman.

Tantene våre kunne jo hatt seg et utrolig koselig treff der nede i kuala lumpur der de fikk oppleve mye nytt og spennende, ja slik at de glemte oss bort liksom. Vi som satt her oppe i nord og ikke ventet dem.

Annonse

Ser ut som flyet fra Kuala Lumpur enten er innstilt, eller at tanta ikke har råd til å komme seg hjem. Hun har hvertfall ikke dukka opp her enda.

Jeg tør ikke teste, er mye værre å få negativ test enn å ikke vite. Siden jeg først testet positivt 10 dager etter ikm med snuppa. Da brukte jeg 3 hjemmetester og testet 1 gang negativt hos legen. Først på dag 10 testet jeg positivt hjemme. Da kjente jeg på hele kroppen at jeg var gravid, så jeg ble mega frustrert over negative tester.

Nå skal det sies at jeg ikke føler meg gravid, men jeg trenger jo ikke få to like svangerskap. Sist hadde jeg verdens letteste svangerskap, ikke en plage å snakke om. Hadde litt halsbrann og litt ødem(2). Var ikke dårlig en dag. Men jeg hadde en kjempetøff fødsel på 36 timer, den trenger jeg ingen reprise på. Helt rart å tenke på at på denne tiden for 2 år siden var jeg helt sprekkferdig, om korte 3 uker er snuppa 2 år:) Lurer på hor de to åra har blitt av.....

God søndag! Nå skal vi ut å grille meg de vi gikk på svangerskapskurs med. Vi er en herlig gjeng med 6 jenter/damer som virkelig har det helt topp sammen. Så nå i dag skal menn og barn få være med også. Stort sett har vi lystig lag en gang pr mnd bare vi damene. Så møtes vi hele hurven sånn innemellom.

hei bente69;)

nå har jeg vært å kjøpt billett til min tante og hun skal på et års jordomseiling,selv om hun ikke var helt enig så måtte jeg bli litt streng,gitt. .så nå får vi se om hun tok hintet..d er jo ca.1 måned til ikm,men jeg har egentlig startet litt på nedtellinga. vi er i København når jeg har ikm i juni,så kanskje hun ikke finner meg. .hehe!! ja,ja,man kan jo håpe. .

gleder meg til å dra på tivoli og gjett om jeg skal ha meg sukkerspinn???

krysser alt,utenom beina,for deg. .=)

Så går vi her å venter da...... Tørr ikke glede meg et sekund, selv om tanta de siste åra har kommet helt presist, enten lørdag eller natt til søndag. Hvor blir hun av mon tro??? Sitter du fast i Kuala Lumpur din dritt kjærring???? Måtte du bli der leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!!!! Jeg HATER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tilbake til lekse lesing, snart er det eksamen (helga 16 juni) Jeg tar regnskapskolen på NKI ved siden av jobben, jada jeg har nok å drive med. Her er det full fart hele tiden. Eksamen kommer alt for fort jeg har flere studieenheter jeg ikke er ferdig med, derfor er jeg hjemme å leser og løser oppgaver idag *sukk* Tar på for ei gammal kjærring å gå på skolen....

Ha en fin dag:)))

Krysser fingrene for deg bente69, måtte tanta holde seg i Kuala Lumpur i minst ett år. Er jo et godt tegn at hun ikke har dukket opp da, spesielt siden du har regelmessig mens. Dette lover godt. Noen andre symptomer da?

Selv har jeg sett et lite tegn til tanta (rødlig slim), men hun er ikke kommet enda. Har mistet det lille håpet jeg hadde allikevel, og føler meg sikker på at hun kommer. :-(

Lykke til med lekselesing, det er jammen ingen spøk. Eksamen er jo bare et herk, men så deilig når man er ferdig. Ha en fin dag du også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...