Gå til innhold

Mami19 27.o9 eller noe i den duren...=P

Gjest

Anbefalte innlegg

Husker ikke hele nicket ditt:P!

Men jeg så på hjemmesiden din, og jeg tror endelig jeg har funnet min likesinnede:P Eller hva man sier:D Jeg sikter til dine uvaner!

Jeg har også konstant navnet mitt på hånden:P Jeg kan ikke dy meg, det står der hver dag. Ja noen ganger på benet og:P armen, fingrene... Hånden.. Er ikke måte på hvor mange steder jeg skal skrive det. Jeg tror at overalt så har folk navnet mitt, på bøker på alt... Jeg bare må skrive... Og når folk sier noe, da skriver jeg det ofte på buksen min... Sånn jeg bare må. Skriver det fort som bare søren... Hvis du f.eks sier Heihei, så må jeg skrive heihei på buksen min:P jeg kan ikke noe for det...

Men jeg tenkte bare jeg skulle si at det var litt morsomt at vi er to sære her inne:P Er ikke hver dag man møter på noen med en så sær vane:P det skal sies...=D

Fortsetter under...

Vet du, nå ble jeg helt sjokkert her!!!!! Hahaha!!!!

Jeg trodde jeg var den eneste i hele verden som måtte skrive ting på den måten, hehehe!!! Så utrolig morsomt, nå sitter jeg her å småler for meg selv! For ja, det er virkelig en sær uvane det der, hehe!!

Jeg skriver ting overalt, samme hvor jeg er.. Med eller uten penn, skrevet ned blir det! Nå ble jeg litt glad her, hihi! Morsomt! =)

Jeg trodde også jeg var nokså alene med denne uvanen:P Men det var før jeg støtte på deg da:P Hehe!!

Jeg gjør det jeg og:P Jeg skriver og skriver... Når jeg tenker over det nå så kan det godt hende vi har et slags psykisk problem:P haha... Når jeg ser et tall på registreringsnummeret til en bil, så sier jeg det ofte om og om igjen til jeg husker det... Jeg er litt smågal:P jeg vet.... Men mest må jeg skrive... I skolebøkene mine står det ikke mye skolefag, men bare masse ting jeg skriver. Samme gjelder hånden min... Den har MASSE på seg... Når jeg var liten og pleide å kjøre den sklien på frognerbadet, så sa jeg alltid til meg selv at jeg MÅTTE synge ferdig første verset av musevisa før jeg var nede... Det klarte jeg alltid akkurat... Jeg er en merkelig person:P Men nå fant jeg endelig en jeg kan være merkelig med:P haha... Morsomt:D

Sant det, hehe! Når jeg tenker etter så er det jo et slags psykisk problem.. Jeg mener, om jeg IKKE får skrevet det (for tro meg;jeg har prøvd å vende meg av med denne uvanen) så blir jeg helt gæren!! Jeg får rett og slett abstinenser!!

Skitne ruter på biler også.. Dem slipper ikke unna! Der blir navnet mitt skrevet ganske så kjapt ja! Og sånn har det vært så lenge jeg kan huske.. Drev med det samme på barneskolen, liksom! Skrev navnet mitt konstant på armer og bein.. Og magen, til og med! Jeg tror neppe at det noensinne kommer til å forandre seg.. Jeg skriver og skriver og skriver og skriver.. Helt unødvendige ting, liksom! "Boka er grønn" ogsånn.. Bare for at en eller annen sa det! Det flaueste er når disse "utbruddene" skjer på bussen, hehe.. Der sitter jeg og prøver så diskre jeg kan å skrive ned på låret mitt "har du sett den nye filmen som går på kino nå?"..

Ååååh, du aner ikke hvor glad jeg er for å ha møtt på deg, hehehe!! =)

Jeg var bombesikker på at det KUN var jeg i hele verden som hadde denne ekstremt sære uvanen, hehehe!

Godt at det finnes andre gale her inne også, hihihihihi! ;)

Hehe, jeg har prøvd å vende denne uvanen av meg flere ganger jeg og... Men jeg får det ikke til, jeg blir bare helt gæren!! Det er egentlig skikkelig fælt! Og ja, det er mange som ser dumt på meg, også; eh hva gjør du?:P Og jeg vet liksom aldri helt hva jeg skal svare da:P Ennå mer irritert blir de som får skrevet navnet mitt og slike ting på alle bøker, ja tilogmed hendene deres:P Men jeg kan virkelig ikke dy meg...Jeg skriver også ting som folk sier, og det er skikkelig irriterende... Jeg lurer på hvordan det har seg. At jeg bare har begynt sånn. Kan ikke huske hvor lenge det har holdt på, men mest trolig siden jeg begynte å skrive. Jeg var hvert fall sånn når jeg var 8-9 og, så langt tilbake som jeg kan huske!

Trodde egentlig jeg var svært alene om denne uvanen jeg og:P Hehe... Hvert fall trodde jeg aldri at jeg skulle møte på en med akkurat den samme:P men nå føler jeg meg kanskje ikke like gal:P isåfall er jeg ikke alene om det... And it feels good:P haha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...