Gå til innhold

August: har dere begynt å kjøpe inn vogn,bilstol og div?


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

vært litt artig å høre hva dere har kjøpt og evt hvorfor akkurat den...

venter nr to så jeg har meste av utstyr, men mangler vogn, bilstol, stellekommode....ja...egentlig når jeg nå tenker over det så mangler jeg visst en god del store ting....;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en del fra nr 1 og så er vi mange venner som har "byttelånt" etter som barna har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt klart jeg =) Har kjøpt akta graco med base, veldig fornøyd med den etter å ha passet lillesnuppa til venninna mi, og de har en sånn=) Vogn har jeg kjøpt emmaljunga duo..den kjøpte jeg brukt.. :) stellebordet har min svigerfar lagd til meg.. fant nemlig et i usa som jeg falt pladask for, men så ble det for dyrt til å bestille..så da gjelder det å være på godfot med noen som kan slikt :) hm..seng har vi arvet etter søskenbarnet til babyen, samme med vugga.. Vippestol har vi også arvet =) Ellers så er det mest småpjusk tror jeg =) Har forresten også kjøpt voksipose =) Fant den på salg så da måtte jeg bare slå til=) Så nå kan jeg bruke de neste lønningene mine på å pusse opp huset før snuppen vår kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vogn og biltol ellers mangler jeg vel det meste

Vi har pusset opp rommet nå men venter på noen lister.

 

Alle sier vi har så god tid men nå er det jo sommer snart og da kommer jeg til å være opptatt med andre ting og i de 3 ukene man har perm før fødselen så er man gjerne litt tung og man kan jo ha født til og med

 

så jeg vil ha alt klart til juli jeg før ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet/lånt det meste. Skal kjøpe seng, stellekommode også endel småting som klær o.l. Har hatt en klar grense på å ikke kjøpe noe før mai, og nå ha denne grensen blitt til at alt skal være klart før mai er over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler det meste... Det er så mange som sier "jammen det kan dere få låne av oss", så da har jeg utsatt å kjøpe det. Men nå er det nok på tide å "innhente", så vi ikke risikerer å måtte kjøpe alt siste uka, fordi kvaliteten er dårlig eller de har lånt det bort til andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har arvet en del klær ellers mangler vi det meste. Det vil si at jeg har det meste på hytta mi i Troms, -har seng, kurv, etc. fra da jeg var lita og jeg har kjøpt det meste som trengs til. Sambo vil derimot vente med å handle inn så her sør/hjemme har vi ingenting foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30 nå, har akkurat begynt å handle nå. Og da går det unna!!! Har kjøpt dou trehjuling fra Quinny, bilsete, bæresele. Har arvet vippestol, seng, vugge, noe klær og dyner. Har også kjøpt hengevugge... Så det går fort når man setter igang.. Og det er dyrt;o) Dette er jo førstemann for oss, så vi har jo ingenting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynnt ennå, eneste jeg har kjøpt er noen bodyer å pyjamaser, Skal handle de "store" tingene om noen uker tenkte vi. Må kjøpe alt, har ingenting fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte quinny 3xl freestyle comfort (tror eg den het..) i dag.. med dreamibag og bilstol .. syns det er litt spooky.. Ja eg er gravid, men nå skal det komme et nytt menneske og liksom?? sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 27 og her er det aller meste klart.. mangler madrass og litt små ting.. dette fordi vi har arvet en del og da må vi bare ta i mot når vi får det.. pluss at vi har ikke så god råd, så vi har kjøpt litt hver mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nu helt stressa av å lese her, har ikke ordna nåt enda, har eksamen om 2 uke, må konsentrere meg om den først.. e 29 uke å 2 daga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...