Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Lurte på om jeg kan spise spekemat når jeg er gravid, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er ikke anbefalt har jeg lest et sted. Det samme gjelder for salami. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #3 Del Skrevet 13. mai 2006 Ok, det var det jeg fryktet. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 13. mai 2006 #4 Del Skrevet 13. mai 2006 det var nesten det første jm sa til meg da eg var på kontroll. veldigt viktigt! at eg ikkje skulle spise spekemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morra di Skrevet 13. mai 2006 #5 Del Skrevet 13. mai 2006 Å nei!! Tenkte ikke på salami. Har spist masse, jeg :-( Hva kan skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blund Skrevet 13. mai 2006 #6 Del Skrevet 13. mai 2006 Spekekjøtt er i bunn og grunn rått kjøtt og skal dermed unngås. Men varmebehandler du det først er det en helt annen sak, som f.eks pizza med parmaskinke Det kan bli en lang sommer uten spekekjøtt. Listen over nei-mat inneholder generellt mange favoritter. Men det er vel verdt det over tid tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå