Gå til innhold

Er det mulig å skrive noe så teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget lå inne på tråden om hvor stor babyen din var på 6 mnd kontroll.

"Alle bør jo skrive om ungene får mme eller mm.

Dette er jo ganske vesentlig for vekten iallefall.

Noen unger blir søte plugger kun på morsmelk, mens andre gj.snittlige. Men mme babyer blir ofte stooore, mest pga.det kunstige fettet i mme.

Så jeg hadde vært kjempestolt over en stor mm unge, men stolt selvsagt, men ikke skrytestolt over en stor mme unge....."

Hallo, alle må da få være skrytestolt av barna sine uavhengi om de er små, store, får morsmelk, eller får erstatning. Herregud, blir helt stum!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, det må være noe av det rareste jeg har hørt.

Skrevet

enkelte har bare et alt for stort behov for å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. syns det tyder på usikkerhet jeg..

Skrevet

Rareste jeg har hørt på lenge. Skjønner ikke hvorfor folk skal styre å ståke sånn ang. mm og mme. Selv ammer jeg, og er veldig glad og takknemlig for at jeg har mulighet til det. Men jeg hadde ALDRI trodd at ammepresset i Norge var såå stort som det faktisk er. Jeg er rett og slett sjokkert! Hadde en samtale med en utenlandsk kvinnelig barnelege på helsestasjonen, og hun sa også at hun er sjokkert over hvor stort fokus det er på amming i Norge. Hun har aldri opplevd liknende i noen andre land (og hun hadde vist bodd i maange).

Nei for guds skyld! mm eller mme.. det har da vell ingenting med hvor stolte man er av ungen sin!! Noe så lattelig!

Skrevet

Kunne ikke vært noe mere stolt over dattra mi om hun MM..

Hun er god og rund og det var hun når hun fikk MM før jeg mista melka også..

har da ikke noe med hvilken mat babyen får som gjør at foreldrene er stolte over dem, nei veit du hva den personen som har skrevet det innlegget må jo være en smule dum i hodet..

Skrevet

Men nå må jeg spørre om noe; hvorfor er alle som har så store babyer så stolte av at de er det? Det virker som om jo større babyen er jo bedre, eller er det bare slik at dere som har store babyer liksom må vise mer at dere er stolte av de? Det har rjeg lurt litt på, og spør her i fullt alvor. Barna mine har hele tiden vært små, og ligget ned mot nederste kurve på lengde/vekt-skjemaet, og tror folk hadde lurt hvis jeg sa jeg var så stolt av at de er så små og nette:-) så det virker som man må rettferdiggjøre at de er store liksom. Jeg har ammet de og har melk i bøttevis, så de er bare slanke av natur.

Nå er jeg anonym, for pleier ikke skrive slike kritiske innlegg....men lurer virkelig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...