Bira Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Har en gutt på 10 uker. Forsøkte nan for første gang i går. Han drakk lett 50 ml..(resten pupp...) fikk ikke vondt i magen og sovnet etterpå. Men han har i dag vært en del urolig og grinete. Kan det være nanèn fra i går som virker på magen så lenge etterpå? Foretsen noen som vet hvor mange ml. morsmelk man skal ha pr. måltid?
prince and princess brud060609 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 det blir jo en over gang for magen så klart.. min første fikk nan etter 2 mnd og hun fikk så vondt i magen sin men da kjøpte jeg nan HA som du får kjøpt på apoteket og den er mildere mot magen men jeg brukte malte i den for det. har lite melk til gutten min nå så han får nan noen ganger om dagen og han tåler den men bruker malte i den også.. prøv deg fram og det står en tabell på disse kartongne om ca hvor mye de skal ha 2-3 mnd 130-160ml står det på min kartong
Ella i farta Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Kan hende at han er intolerant for melkeproteinene. Prøv evnt sånn speisial nan fra apoteket:) er vel 120 ml som er vanlig..?
"min villemo" Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Om de selger Hipp på butikken i nærheten av deg så kan jeg anbefale den, er økologisk og vennlig mot magen
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 prøv collette. sønnen min fikk vondt i magen av nan fungerer med collette. eller putt litt malt i flaska da mme kan gi litt hard mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå