Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 10 uker. Forsøkte nan for første gang i går. Han drakk lett 50 ml..(resten pupp...) fikk ikke vondt i magen og sovnet etterpå. Men han har i dag vært en del urolig og grinete. Kan det være nanèn fra i går som virker på magen så lenge etterpå? Foretsen noen som vet hvor mange ml. morsmelk man skal ha pr. måltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir jo en over gang for magen så klart..

min første fikk nan etter 2 mnd og hun fikk så vondt i magen sin men da kjøpte jeg nan HA som du får kjøpt på apoteket og den er mildere mot magen men jeg brukte malte i den for det.

har lite melk til gutten min nå så han får nan noen ganger om dagen og han tåler den men bruker malte i den også..

prøv deg fram og det står en tabell på disse kartongne om ca hvor mye de skal ha

2-3 mnd 130-160ml står det på min kartong

Skrevet

Kan hende at han er intolerant for melkeproteinene. Prøv evnt sånn speisial nan fra apoteket:)

er vel 120 ml som er vanlig..?

Skrevet

Om de selger Hipp på butikken i nærheten av deg så kan jeg anbefale den, er økologisk og vennlig mot magen :)

Skrevet

prøv collette. sønnen min fikk vondt i magen av nan fungerer med collette. eller putt litt malt i flaska da mme kan gi litt hard mage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...