Gå til innhold

plutselig stikking i siden....

Anbefalte innlegg

Hei!

i dag når jeg å sambo var på butikken fikk jeg,plutselig en svak stikking i høyre side, nedre del av magen.

Stikkingen ble bare verre å verre, jeg begynte å svette så det rant av meg, skulle nesten ikke klare å komme meg ut til bilen.

Når jeg fikk sittet i bilen en stund gikk det over, både jeg å sambo ble ganske nervøse kan man si.

Jeg er i uke 33, noen flere som har hatt noe lignende?

Det kjentes på en måte ut som når man får luft sting bare at det kom på feil plass og var mye vondtere.

Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5034247-plutselig-stikking-i-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde noe lignende det du skriver. Jeg er i uke 40 nå, så akkurat hvilken uke dette var verst i husker jeg ikke sikkert, men rundt uke 30.

Jordmor sa at det var muskler og sener som strakk seg,og at det ville bli bedre om man lente seg fremover og slappet av litt. Dette ga seg helt etter et par uker.

Kan jo være det...

heisann;-)

Jeg fikk akkuratt d samme i går når vi var på handling, begynte på venstre side og spredte seg til hele nedre del av magen.. under navlen.

Glad min mann var med, for jeg var helt uttafor:-( fikk karet meg til bilen og hjem i sengen.. ringte no føden jeg, for å høre;-) og da sa de at d mest sannsynlig var bekkenplager. Ikke visste jeg at sånne smerter gikk opp i magen. Men d var visst mulig pga masse nerver som blir klemt på. Så d du skal gjøre når du får sånne smerter er å bare legge deg ned og finne en god stilling m en pute ml beina. Jeg gjorde d og slappet godt av noen timer... da ga d seg. Er ikke 100% bedre i dag, er livredd for å gå resten av sv.skapet. Men som hun over sier, kan d jo gi seg. Så da håper jeg på d;-) Kan ikke huske jeg hadde sånne smerter i forrige sv.skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...