Gå til innhold

Dere som har/har hatt Traxx vogn med duo-bag til!

Anbefalte innlegg

Jeg har Traxx Marlin 3, men kun brukt den som sportsvogn til eldstemann. Nå vurdere jeg å kjøpe bagdelen til min nyfødte (som for tiden bruker en gammel haug av en Mistral...). Jeg lurer derfor på hvor lenge dere har fått brukt bag-delen? Syns den ser så liten ut. Hvor lenge brukte dere den, og hadde dere mye oppi da? Sommer eller vinter-barn? Og er barna deres store eller vanlige eller små for alderen?

Mange spørsmål- men gidder ikke kjøpe bag til dersom det blir bomkjøp liksom....

På forhånd takk for svar:-)

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for svar.

Ja, jeg har sett den er ganske lik dreami-bagen. Har også målene, men er er litt interessert i å vite hvor store barn folk har hatt og hvor lenge de har fått brukt dem!

Hadde selv en veldig stor baby første gang, og han vokste ut av softbagen til teutonia på under 4 mnd. Den er jo ganske stor for softbag å være, men også veldig annerledes i fasongen enn denne duo-bagen her. Og denne ganger har jeg sommerbarn, så kanskje den hadde vart lenge nok...

Venninnen min hadde det til sin baby som er født i slutten av mars i fjor. Den var for liten da han var en 4 mndr, og han er ikke av de største. Litt kjedelig å bruke så mye penger på en bag når han ikke kunne bruke den lengere enn det han kunne.

Hun solgte forøvrig bagen , tok vare på traxxen og kjøpte mistral itillegg :) Denne brukte han til han var året (softbagen)

Jeg tror du kan komme til å bli skuffet hvis du vil bruke traxx bagen lenge hvis teutonia softbagen var liten så fort. kanskje kjekkere å bruke penger på noe annet da :)

Er du ikke fornøyd med mistralen du kjøpte da?? Fikk du ikke den for 1000 kroner eller så??

Akkurat, jeg tenkte meg den var såpass liten. Stemmer det, fikk Mistralen for en tusing:-) Joda, den fungerer som den skal den- Men snart skal ikke eldstegutten ha vogn til å sove i i barnehagen lenger, og da kan vi selge en av vognene. Vil gjerne beholde Traxxen da fordi den er jo helt suveren som sportsvogn, jeg liker den bedre enn Mistralen. Men det er litt tidlig for babyen å ligge i sportsdelen når den bare er 2 mnd syns jeg, hihi, så da tenkte jeg på alternativer... Blir nok til at han ligger i en universal softbag i traxxen, det har jeg forsøkt og det funker bra! Hadde litt lyst på duobagen for å kunne ha han mot meg, men kommer ikke til å bruke penger på det nei...

ja nettopp.. Det var nemlig det hun og tenkte. at bebisen var for liten til å ligge i sportsvognen, og derfor kjøpte hun den duo bagen. Men den varte altså bare til Kristian var 4 mndr:(

Så siden hun gjerne ville ha gutten mot seg, brukte de mistralen når Kristian var baby, pga snumekanismen.

Håper du ikke ble skuffet nå, men jeg er bare ærlig og sier hva som var tilfellet hos venninnen min. Spurte henne nå nettopp for å dobbeltsjekke.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...